حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام روز یکشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت ۹ دی افزود: ایران اسلامی اگر چه با مشکلات و تنگناهایی مواجه است اما در شرایط بسیار خوبی در جهان قرار دارد.

وی، منشا برخی چالش‌های داخلی کشور را بی تدبیری‌ها و تک‌روی‌ها دانست و گفت: برخی از مشکلات هم به خارج از کشور بازمی‌گردد با این وجود با کار و تلاش جهادی می‌توان تمام این مشکلات را از میان برداشت.

نکونام،در ادامه با تاکید بر توجه به معیارهایی نظیر جوانگرایی و عملکرد جهادی در انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: به مردم توصیه می‌شود تا افرادی را انتخاب کنند که منافع عمومی را قربانی خواسته‌های حزبی و شخصی نکنند.

امام جمعه شهرکرد، زنده نگه داشتن پیام و هدف حماسه ۹ دی را از دیگر ضروریات امروز جامعه برشمرد و اظهار داشت: حماسه ۹ دی نظیر حماسه عاشورا به یک مقطع زمانی خاصی محدود نمی‌شود بلکه پیام مقابله با فتنه و حراست از ارزش‌های اسلامی در همه زمان‌ها و مکان‌ها یک ضرورت است و باید نسبت به آن هوشیار باشیم.

نکونام ادامه داد: برخی تلاش دارند تا حماسه ۹ دی را کوچک جلوه دهند اما این حماسه یک موضوع دائمی و تاریخی است.

وی ،با تاکید بر شکل‌گیری گفتمانی مبتنی بر امید به آینده انقلاب و انقلابی ماندن در کشور، افزود: اهل بصیرت و آگاهان جامعه هم باید از آرمان‌ها و اصول انقلاب اسلامی حراست کنند و هم مردم را به تداوم آن امیدوار کنند.

نکونام خاطرنشان کرد: حرکت در مسیر انقلاب یک حرکت احساسی نیست بلکه حقیقت این است هر عملی در انقلاب اسلامی شکل می‌گیرد عمل صالح مبتنی بر تفکر و قوه عقلانی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.