در این میزگرد تخصصی محسن مبینی دهکردی معاون پژوهشی دانشگاه شهرکرد، داراب ظفریان معاون پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، فرحناز قائدامینی مدیرکل آموزش و پرورش استان و یاسر پیرعلی عضو هیات علمی دانشگاه شهرکرد حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان در این میزگرد در خصوص وضعیت کشور و چهارمحال و بختیاری در حوزه‌های مختلف مرتبط با پژوهش و فناوری، آسیب‌ها، نقاط قوت و ضعف، چالش‌ها، فرصت‌ها و توانمندی‌ها این بخش برگزار و حاضران نسبت به لزوم کاربردی شدن پژوهش‌ها و ضرورت ارتقای کمی و کیفی بین دانشگاه با صنعت و جامعه تاکید و نظرات خود را ارائه کردند.

به گزارش ایرنا، تاکنون میزگردهای تخصصی در موضوعات مختلف با حضور مسئولان و کارشناسان متخصص، علمی و دانشگاهی از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

مشروح میزگرد تخصصی "آسیب‌شناسی وضعیت پژوهش و فناوری" به مناسبت "هفته پژوهش و فناوری" به‌زودی از سوی ایرنا مرکز شهرکرد به نشانی https://www.irna.ir در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

شعار امسال هفته پژوهش و فناوری با عنوان "پژوهش اثربخش، فناوری ارزش‌آفرین و رونق تولید" مشخص شده است.

برنامه‌های سال‌جاری هفته پژوهش و فناوری در چهارمحال و بختیاری از ۱۶ تا ۲۲ آذر امسال و برنامه‌های ملی این هفته از ۲۳ تا ۲۹ ماه‌جاری برگزار می‌شود.

در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران ۲۵ آذر به نام روز "پژوهش و فناوری" و هفته آخر آذر به نام هفته "پژوهش و فناوری" نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.