سردار غلامعباس غلامزاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان افزود: با تلاش ماموران مبارزه با مواد مخدر و در راستای برخورد با سوداگران مرگ، کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی نقاط آلوده، ۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شد.

به گفته وی، اعضای این باند که ۱۰ نفر بودند، مواد مخدر را از استان‌های جنوب شرقی تهیه و به داخل استان حمل می‌کردند، شناسایی شدند.

وی گفت: در بازرسی از خودروی افراد قاچاقچی و اماکن مرتبط با این افراد، بیش از ۱۶۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد، که از این میزان ۱۶۲ کیلوگرم تریاک و یک کیلوگرم هروئین بود.

غلامزاده، با اشاره به اینکه از قاچاقچیان ۳ دستگاه خودرو توقیف شد، افزود: افراد دستگیر شده و مواد مکشوفه و خودروی توقیفی، به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گفته وی، از ابتدی امسال با تلاش ماموران پلیس مبارزه مواد مخدر استان ۲۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۲ تن و ۲۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵ درصد افزاش داشته است.

به گزارش ایرنا، محور بروجن به لردگان یکی از محورهای ترانزیت چهارمحال و بختیاری و محور اتصال جنوب به مرکز کشور است که روزانه بیش از ۳۲ هزار تردد در این محور انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.