اسماعیل خاقانی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، میزان مصرف روزانه بخش صنعتی شهرستان را یک میلیون ۲۰۰ هزار مترمکعب  اعلام کرد و اظهار داشت: بیشترین مصرف گاز طبیعی شهرستان به مصرف کارخانه سیمان و صنایع فولاد سفید دشت اختصاص دارد.

وی تصریح کرد: با تثبیت خط گاز با قطر ۲۰ اینچ از شبکه اصلی به منطقه 'فرادنبه' ،' سورک 'و 'دهنو' شهرستان بروجن، تامین گاز بخش خانگی و صنعتی شهرستان تا ۲۵ سال آینده تامین شده است. 

خاقانی، بروجن را نخستین شهرستان اتصال به شبکه گاز در سطح کشور در سال ۵۹ با حضور شهید محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت اعلام کرد و گفت : هم اینکه این شهرستان با جمعیت بیش از ۵۷ هزار نفر در ۴ شهر و ۳۰ روستا ، تمامی ساکنان از گاز طبیعی برخوردار و شهرستان به عنوان منطقه سبز کشور معرفی شده است.

رییس شرکت گاز بروجن، میزان روزانه گاز مصرفی خانگی شهرستان را ۵۵۰ هزار مترمکعب عنوان کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده و با توجه به سردسیر بودن منطقه، امسال هیچ گونه افت فشار گاز در شبکه وجود نخواهد داشت. 

به گزارش ایرنا، بروجن چهارمحال و بختیاری در ۶۵ کیلومتری مرکز استان قرار دارد که حدود ۳۵ تا ۴۰ درصد صنعت فعال استان در این شهرستان مستقر است. 
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.