نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در آیین تشییع این جانباز شهید گفت: جانبازان، شهدا و ایثارگران در طول ۸ سال دفاع مقدس از جان خود دست کشیدند و سال‌ها درد و رنج را تحمل کردند از انقلاب و آرمان‌های امام راحل دست نکشیدند.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: شهدا و ایثارگران همیشه در راه امامت و ولایت حرکت کردند و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و زنده نگهداشتن و پاسداشت آرمان‌های آنهاست.

وی اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین پاسداشت ایثارگری جانبازان و ایثارگران زمینه پایداری انقلاب اسلامی را فراهم می کند.

به گزارش ایرنا، جانباز "غلامعلی کرمی اشکفتکی" فرزند نیازعلی متولد ۲ فروردین ۱۳۴۳ با عنوان بسیجی در جبهه حق علیه باطل حضور یافت و به عضویت سپاه درآمد و در تاریخ ۴ مردادماه ۱۳۶۰ بر اثر اصابت ترکش دچار مجروحیت قطع پای راست، آسیب پای چپ، سر، گوش، چشم و موج گرفتگی از کمر شد.

این جانباز سرافراز با تمام مجروحیت‌های شدید باز هم از پای ننشست، در مناطق مختلف عملیاتی حضور یافت و در تاریخ ۲۴ بهمن‌ماه ۶۴ بار دیگر در منطقه عملیاتی فاو دچار عارضه شیمیایی و به مقام جانبازی نائل شد.
جانباز شهید غلامعلی کرمی بعد از دوران دفاع مقدس در عرصه علم و دانش موفق به کسب مدرک دکترای حقوق بین‌الملل و دکترای گیاه‌پزشکی نائل و به عضویت هیات‌علمی دانشگاه پیام‌نور و کارشناس رسمی دادگستری درآمد.
از این جانباز سرافراز ۲ فرزند دختر و یک پسر به یادگار مانده است.

استان چهارمحال وبختیاری در طول ۸ سال دفاع مقدس ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.