علی گرجی روز شنبه در نشست هماهنگی هفته استکبارشناسی و استکبارستیزی این استان افزود: تبیین خیانت‌های آمریکا و منطق بی‌اعتمادی به استکبار جهانی از مهمترین رویکرد برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: نواختن زنگ استکبارستیزی در مدارس، برپایی راهپیمایی، برگزاری نشست‌های روشنگری، فضاسازی محیطی، دیدار با خانواده شهدا، بزرگداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار استان و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده در هفته استکبارستیزی است.

گرجی، با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان، تصریح کرد: این راهپیمایی در شهرکرد از میدان انقلاب در ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز می‌شود و تا امامزادگان دو معصوم(س) ادامه می‌یابد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: در پایان راهپیمایی، تجمع استکبارستیزی مردم در محل امامزادگان دو معصوم با سخنرانی  سردار شریف سخنگوی سپاه پاسداران برگزار می‌شود.

گرجی با اشاره به اهمیت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خاطرنشان کرد: بی‌شک روز ۱۳ آبان که نماد استکبار ستیزی مردم ایران است همانند اجتماع بزرگ اربعین حسینی به یک روز جهانی تبدیل می‌شود.

به گزارش ایرنا، در این نشست دستگاه‌ها و نهادهای عضو به تشریح برنامه‌های خود در هفته استکبار جهانی پرداختند.

۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گذاری شده است. همچنین از هفتم آبانماه، سالروز شهادت دانش آموز بسیجی محمدحسین فهمیده، تا ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.