شهرام فرجی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری نمایشگاه کتاب در گفت و گو با ایرنا افزود: چهارمین جشنواره فیلم کوتاه بام ایران از ۱۱ تا ۱۴ آذرماه امسال از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

به گفته وی، این جشنواره در ۳ بخش داستانی، پویانمایی و مستند با محوریت رفتار مردم سرزمین من (آداب و فرهنگ و سنن مردم) ، ایثار و شهادت، تحکیم خانواده ، آسیبهای اجتماعی، شعار سال و رونق تولید، نماز و نیایش ، قاچاق کالا و موضوع آزاد برگزار می‌شود.

فرجی افزود: فیلمسازان و کارگردان‌ها باید فیلم کوتاه مستند خود را با زمان در حداکثر ۴۰ دقیقه و فیلم داستانی را در حداقل ۳۰ دقیقه و از سال ۹۵ به بعد ساخته باشند.

به گفته وی، آخرین مهلت برای ارسال فیلم به دبیرخانه جشنواره فیلم کوتاه بام ایران در شهرکرد ۲۵آبانماه امسال است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: همزمان با برگزاری چهارمین جشنواره «فیلم کوتاه بام ایران» نیز دومین هفته فیلم و عکس استان برگزار می‌شود.

فرجی یادآور شد: هفته فیلم و عکس چهارمحال و بختیاری از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و با همکاری انجمن سینمای جوانان شعبه شهرکرد، با هدف تشویق و دلگرمی  فیلمسازان و عکاسان استان برگزار خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در این هفته، فیلم‌های خارج از چهارمین جشنواره «فیلم کوتاه بام ایران» که تولید فیلمسازان استانی است و نیز عکسهایی که بیانگر فرهنگ، هنر، طبیعت، آداب و و رسوم است به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۰۰ عکاس و فیلمساز دارد که برخی از عکاسان و فیلمسازان در جشنواره‌های بین‌المللی حایز رتبه و جایزه شده‌اند.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.