به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام "محمدعلی نکونام" نماینده ولی‌فقیه در استان چهارمحال و بختیاری در دیدار با سردار "غلامعباس غلامزاده" و کارکنان فرماندهی انتظامی استان، ضمن تبریک هفته ناجا اظهار داشت: نیروی انتظامی امروز برای جمهوری اسلامی ایران بالنده و عامل ترس و وحشت برای دشمنان نظام است.

وی ادامه داد: مجموعه‌ نیروهای مسلح این توفیق را یافته که علاوه بر اینکه رعب آفرین در دل دشمن باشد، امیدبخش جامعه ایمانی و پناهگاه و یار و یاور مظلومان، محرومان و مستضعفان باشد.

نکونام با اشاره به حدیثی از امام جعفرصادق(ع)، ویژگی‌های مومنان را برشمرد و توضیح داد: مومن بجز برای دشمنان سخت‌گیر نیست و در میان سایر مومنان فعال و خدمتگزار است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مومن در همه عرصه‌های مخلف خدمت خیررسانی دارد گفت: حسد در دل مومن جایی ندارد.

وی با اشاره به ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز نیروی انتظامی، افزود: با اینکه همواره به شهدا غبطه می‌خوریم اما صفت حسادت در مومن نیست.

نکونام با بیان اینکه مومن لجوج نیست و منطق‌پذیر است، اضافه کرد: دروغ در زندگی مومن راهی ندارد و مومن ستمگر نیست.

وی در پایان با بیان اینکه نیروهای مسلح تحت فرماندهی رهبری مجاهد، بصیر و حکیم قرار دارند، توصیه کرد: تلاش کنید زینت فرمانده کل قوا باشید. 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1270156
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.