به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ،محمدرضا مظاهری افزود: توجه ویژه به رهنمودهای مقام معظم رهبری رهبری (مد ظله العالی) در نوزدهم مهرماه سال ۱۳۹۱ موجب موفقیت در برگزاری برنامه های فرهنگی هنری و جذب بیش از پیش نوجوانان و جوانان به مساجد شده است. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: برنامه های نوزدهم مهرماه کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری رهبری (مد ظله العالی) در نوزدهم مهرماه سال ۱۳۹۱برگزار می شود. 

وی ابراز کرد: امسال برنامه های ویژه و متنوعی برای نوزدهم مهرماه سالروز بیانات مقام معظم رهبری رهبری (مد ظله العالی) درباره کانون های فرهنگی هنری مساجد در چهارمحال و بختیاری برنامه ریزی شده است. 

مظاهری، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد، افتتاح ۲ باب کانون فرهنگی هنری به مناسبت نوزدهم مهرماه، تجهیز کتابخانه های عمومی مساجد به قفسه کتاب و میز مطالعه و صندلی و کتاب همزمان با 19 مهرماه و اعزام ۵۰ نفر از مدیران برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به اردوی فرهنگی آموزشی مشهد مقدس به صورت رایگان را از جمله ویژه برنامه های نوزدهم مهرماه در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دیدار مدیران کانون های شهرستان ها با ائمه جمعه و فرمانداران در شهرستان ها، مصاحبه تلویزیونی و رادیویی مدیر ستاد استان پیرامون نوزدهم مهرماه و کارکرد های کانون های فرهنگی هنری مساجد در تبیین و پیاده سازی گام دوم انقلاب و پخش تیزر نوزدهم مهرماه در رسانه های استانی از دیگر ویژه برنامه های نوزدهم مهرماه در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری است.

به گفته مظاهری، بازدید مدیر ستاد استان به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از کانون های فرهنگی هنری و کتابخانه های عمومی مساجد و خانه های دیجیتال استان و تجلیل از مدیران برتر این مراکز به همراه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معرفی دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در قالب برپایی نمایشگاه توانمندی ها از دیگر ویژه برنامه های نوزدهم مهر ماه در کانون های مساجد استان به شمار می رود.

وی افزود: مصاحبه رادیویی سه کانون برتر استان همزمان با نوزدهم مهرماه و تشریح برنامه ها و فعالیت های این کانون ها، نشست با اصحاب رسانه و تجلیل از برترین رسانه ها در درج اخبار پیرامون نوزدهم مهرماه در رسانه ها و نصب بنر بیانات مقام معظم رهبری رهبری (مد ظله العالی) پیرامون نوزدهم مهرماه در سطح شهر با مشارکت شهرداری شهرکرد از دیگر ویژه برنامه های نوزدهم مهرماه در کانون های مساجد استان است.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1267212
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.