معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: دستگاه‌های برتر از مجموع ۵۰ دستگاه شرکت کننده در جشنواره شهید رجایی انتخاب و معرفی شدند.

اسماعیل ریاحی ادامه داد: همچین در این جشنواره دستگاه‌های پرتلاش که نتوانستند حد نصاب امتیاز لازم را برای برتر شدن کسب کنند نیز  به عنوان دستگاه‌های اجرایی پرتلاش انتخاب شدند.

وی، توسعه دولت الکترونیک، میز خدمت و رعایت حقوق شهروندی را از مهمترین شاخص‌های ارزیابی دستگاه‌های برتر عنوان کرد و گفت: امید است با توجه دستگاه‌های اجرایی به این سه مقوله مهم شاهد خدمات‌رسانی بهتر و گسترده‌تر به مردم استان باشیم.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به راهبردهای این سازمان در راستای ارزیابی بهتر عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان، تصریح کرد: سامانه مستندسازی و ثبت فعالیت‌های روزانه کارمندان از مهمترین راهبردهای این مکانیزم است.

ریاحی ادامه داد: ارزیابی الکترونیکی مصاحبه‌های آزمون‌های استخدامی، ارزیابی الکترونیکی فرایند تصمیم‌گیری و عملکرد کارگروه توسعه مدیریت دستگاه‌های اجرایی، نرم‌افزار شناسنامه دستگاه‌های اجرایی و بولتن خبری از دیگر راهبردهایی است که در این حوزه ایجاد شده است.

به گزارش ایرنا، در این جشنواره، اداره‌کل آموزش و پرورش، اداره‌کل امور اقتصادی و دارایی، شرکت آب و فاضلاب روستایی، اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره‌کل حفاظت محیط زیست، دانشگاه علوم پزشکی، پزشکی قانونی و اداره‌کل تبلیغات اسلامی به عنوان دستگاه‌های اجرایی برتر استان معرفی و تجلیل شدند.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.