به گزارش  خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، جواد کارگران ضمن اعلام این خبر افزود: چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان از ۲۰ تا ۲۵ مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برپا می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان با حضور ۴۲۰ ناشر کشوری و با تخفیف ۳۰ درصدی پذیرای علاقه‌مندان است.

وی ابراز کرد: زیرساخت های لازم برای برپایی چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان فراهم شده است و مردم سطح استان می توانند به راحتی کتب مورد نیاز خود را خریداری کنند. 

کارگران با بیان اینکه برپایی نمایشگاه های بزرگ کتاب در استان ها موجب حضور ناشران برجسته کشور به استان می شود ابراز کرد: مردم استان هرساله می توانند کتاب های خود را با چاپ جدید خریداری کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه را مهم ترین هدف برپایی نمایشگاه های بزرگ کتاب در استان دانست. 

خاطر نشان می شود: چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب از ۲۰ تا ۲۵ مهر ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برپا می‌شود و علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از این نمایشگاه دیدن کنند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1264861
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.