مرضیه جلیل‌پور روز سهشنبه در دیدار از پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان (پلیس فتا) اظهار داشت: نبود آگاهی نسبت به استفاده صحیح از فضای مجازی می‌تواند باعث بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و تضعیف بنیان خانواده شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در فضای مجازی درون‌مایه‌ها، اندیشه‌ها و علاقه‌های شخص کاربر بیش از هویت ظاهری آن مطرح می‌شود، می‌تواند محیط پرخطری برای همه اقشار جامعه ایجاد کند.

جلیل‌پور، استفاده ناصحیح از فضای صحیح شخصیت چندگانه را در افراد رشد می‌دهد و سبب ایجاد ناهنجاری‌های اخلاقی، انزواطلبی، تغییر سبک زندگی، نقص حریم خصوصی و اعتیاد به اینترنت می‌شود.

به گفته وی، فضای مجازی می‌تواند به عنوان ابزاری قدرتمند سبب گسترش ارتباطات پویا و مفید در جامعه شود و از تضعیف بنیان خانواده جلوگیری کند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری، پخش آگهی‌های آموزنده همچون رسانه‌های دیداری و شنیداری و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای نهادینه کردن فرهنگ سایبری و ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آن را ضروری دانست.

جلیل‌پور، همچنین پیشنهاد اجرای طرح «یک روز آموزش، یک عمر زندگی با آرامش» را برای ۱۰ شهرستان استان با همکاری پلیس استان را ارائه داد.

به گزارش ایرنا، بیش از ۴۶ هزار مشترک اینترنت پرسرعت در استان فعال است که ۳۰ درصد آن در دولت دوازدهم در مناطق روستایی اجرا شده است.

۲۵۴ هزار تلفن ثابت و بیش از ۸۴۵ هزار شماره همراه در چهارمحال و بختیاری فعال است

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.