سردار حبیب الله جان نثاری روز دوشنبه در آیین دومین یادواره شهدای یگان ویژه چهارمحال وبختیاری در شهرکرد افزود: یادواره 

شهدای یگان ویژه استان ها نیز همزمان با ماه محرم در سراسر کشور با هدف بزرگداشت یاد و نام شهدا ، پاسداری از آرمان ها و دستاوردهای شهدا و انقلاب برگزار می شود. 

به گفته وی، یگان ویژه و نیروی انتظامی در طول ۸ سال دقاع مقدس در قالب لشکر روح الله به صورت داوطلبانه در جبهه حضور داشتند و یکهزار و ۲۰۰ شهید تقدیم نظام کردند .

وی با تاکید بر اینکه مسوولان نظام باید گوش به فرمان رهبری باشند، افزود: کشورهای مذاکره کننده تاکنون هیچ تعهدی را انجام ندادند و هیچ نیازی به مذاکره وجود ندارد.

وی گفت: دشمن امروز به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است و از همه توان خود استفاده می کند.

وی با اشاره به پایان ۴۰ سالگی انقلاب و گام دوم انقلاب افزود: دشمن در تلاش است با طراحی های جدید و با دسیسه و دشمنی و تهدید و تحریمها، ۴۰ سال فداکاری مردم در نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد.

جان نثاری افزود: دشمن در سالجاری با راه اندازی جنگ اقتصادی با چاشنی جنگ روانی دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است که تاکنون نتوانسته به خواسته خود دست پیدا کند.

وی با اشاره با جان گذشتگی و رشادت شهدا در ۸ سال دفاع مقدس و همچنین بعد از آن شهدای مدافع وطن افزود: با هم عهد و پیمان می بندیم که تا آخرین قطه خون و نفس در مقابل دشمنان نظام و انقلاب خواهیم ایستاد.

دومین یادواره ۱۲۰۰ شهید یگان ویژه ناجا و ۱۰ شهید یگان ویژه استان چهارمحال وبختیاری همزمان با دومین روز از محرم در شهرکرد برگزار شد.

استان چهارمحال وبختیاری در طول ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام کرده که از این تعداد ۱۴۴ شهید از شهدای نیروی انتظامی استان است.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.