منصور غلامی ، وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در بدو ورود به دانشگاه شهرکرد به مقام شامخ شهدای گمنام ، این دانشگاه ادای احترام کرد و از بخش های مختلف دانشگاه دیدن کرد.

رئیس دانشگاه شهرکرد در این آغاز این جشن اظهار داشت: هم اینک ۷ هزار دانشجو در ۱۹۵ رشته گرایش در ۸ دانشکده مشغول تحصیل هستند.
سعید کریمی ادامه داد:  این دانشگاه از حضور ۳۵۰ عضو هیات علمی بهره مند است که در عرصه های ملی و بین المللی دستاوردهای علمی متعددی کسب کرده اند.
وی تصریح کرد: ۱۴ رئیس دانشگاه تاکنون در این دانشگاه منصوب شده است که با مدیریت این روسا و تلاش مجموعه دانشگاه پیشرفت های چشمگیری کسب شده است. 
به گزارش ایرنا، از مهرماه امسال در دانشگاه شهرکرد، رشته بهداشت و بیماری آبزیان در مقطع دکترای تخصصی و گرایش‌های جدیدی در رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی مواد، مدیریت کشاورزی، ادبیات روایی و مشاوره شغلی در مقطع کارشناسی ارشد تدریس می شود.
همچنین از سال تحصیلی جدید رشته علوم سیاسی در دانشکده فارسان و رشته مواد در دانشکده فنی و مهندسی بروجن در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.
هم اینک ۵ تشکل سیاسی، ۴۵ انجمن علمی و ۲۸ کانون فرهنگی در این دانشگاه فعال هستند و ۲۰ دانشجو از کشور افغانستان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تحصیل می کنند.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.