اقبال عباسی روز دوشنبه در نشست صمیمی با کارکنان استانداری به مناسبت گرامیداشت روز کارمند افزود: کارمندان باید برای رضای خدا و خدمت به خلق با شرافت و صداقت کار کنند.

وی با تاکید بر بروزرسانی دانش خود در انجام هرچه بهتر وظایف محوله، تصریح کرد: کارکنان دولت برای بالا بردن سطح دانش و به‌روز شدن اطلاعات خود باید در مسیر آموزش و کسب دانش قرار گیرند تا زمینه ارتقاء، تجربه و مهارت‌آموزی را در خود  فراهم کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری، تعهد به وظیفه اداری برای خدمت به مردم، حرمت به شان و جایگاه اداری، احترام به ارباب رجوع، پاسخگویی شفاف، درک شرایط روز و هموار کردن مسیر کسب و کار برای بخش خصوصی را از دیگر وظایف کارمندان دانست.

عباسی، صیانت از حیثیت، اعتبار و منزلت کارمندی را وظیفه همه کارکنان دولت دانست و اظهار داشت: کارکنان علاوه بر دلبستگی و وابستگی کاری از سیستم اداری خود صیانت کنند.

وی خاطرنشان کرد: دولت برگرفته از رای مردم است و همه وظیفه داریم از آن حمایت کنیم تا کارهایی که در مسیر خدمت به مردم انجام می‌شود، معطل نماند.

عباسی ، هفته دولت را  فرصت مناسبی برای ارائه برنامه‌های انجام شده به مردم به عنوان ولی‌نعمتان انقلاب دانست و گفت: مردم پشتوانه اصلی نظام و دولت هستند و همراهی آنها در پیشبرد هرچه بهتر امور کشور یک ضرورت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وحدت، امید آفرینی، انسجام و خدمت صادقانه از اهداف دولت خدمت‌گزار است، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید تاکنون با اجرای طرح های متعدد درحوزه‌های مختلف و رفع مسائل و مشکلات مردم گام های اثرگذاری برداشته است.

در پایان این نشست استاندار چهارمحال و بختیاری، لیلا محمدیان را به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری چهارمحال و بختیاری معرفی کرد.

با تفکیک معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، این حوزه ها از یکدیگر طبق دستورالعمل اجرایی وزارت کشور منفک و تبدیل به معاونت های جداگانه شده است و وزارت کشور در بهره‌گیری از بانوان شاغل دارای شرایط احراز پست در استانداری های کشور جهت تصدی پست معاونت توسعه مدیریت و منابع تاکید داشته است.

۷۳۶۳/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.