حسین بابوئی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری سی امین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان دختر سراسر کشور در مقطع متوسطه اول در شهرکرد افزود: مسابقات ورزش دانش آموزی با ایجاد زمینه حضور و رقابت منصفانه توام با رفاقت و دوستی را برای دانش آموزان فراهم می کند.

وی گفت: این مسابقات  زمینه شناسایی استعداد ها و توانمندی های دانش آموزان را فراهم می کند تا از این استعدادها در تیم های ملی کشور استفاده شود.

به گفته وی ، مسابقات ورزش دانش آموزی به معنای واقعی یک مسابقه پرشور و هیجان از دل مدرسه شروع و تا مرحله کشوری و قهرمانی ادامه دارد تا استعدادیابی ورزشی دانش آموزان انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه تعدادی از این دانش آموزان ورزشکار قهرمان به عنوان نوابغ ورزشی کشور هستند، اظهار داشت: این دانش آموزان استعداد شرکت در مسابقات جهانی و المپیادهای مختلف را دارند.

بابوئی افزود: تمام فعالیت های فدراسیون ورزش دانش آموزی در راستای اهداف سند بنیادین آموزش و پرورش است و هدف اصلی این مسابقات تربیت دانش آموزان و در کنار بحث تربیتی استعدادیابی انتخاب اعضای تیم ملی است.

وی اظهار داشت: دانش آموزان در این مسابقات کنار همدیگر زندگی کردن را تجربه و تبادل فرهنگی را یاد می گیرند.

به گفته وی، توسعه انجمن های ورزش دانش آموزی یکی از اولویتهای این فدراسیون است که تا کنون همه انجمن های که امکان بود توسعه دادیم  و هم اکنون  ۳۰ رشته ورزشی برای دختران و پسران انجمن فعال شده است.

به گزازش ایرنا ،سی امین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان دختر سراسر کشور در مقطع متوسطه اول از ۲۶ تا ۳۰ مردادماه در ۳ رشته شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک با حضور یکهزار ورزشکار و عوامل اجرایی در حال اجراست.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.