مدیر مخابرات منطقه چهارمحال و بختیاری از حذف قبوض تلفن ثابت در استان هم زمان با سراسر کشور خبر داد.
 
حسن آقائی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از مهرماه سال جاری (سیکل سوم) قبوض تلفن ثابت در استان همزمان با سراسر کشور چاپ و توزیع نخواهد شد.
 
وی افزود: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌های دولت الکترونیک و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مخابرات ایران، قبوض کاغذی تلفن ثابت از سیکل اطلاع‌رسانی به مشترکان حذف خواهد شد که این گام بسیار مهمی در راستای حفظ محیط زیست است.
 
 آقائی خاطرنشان کرد: در حال حاضر به طور میانگین در استان بین 180تا 250 هزار قبض برای مشترکین ارسال می‌شود که علاوه بر صرف هزینه، استانداردهای زیستی محیطی را نیز رعایت نمی‌شود.
 
مدیر مخابرات استان تصریح کرد: سامانه 2000 بصورت آنلاین و 24 ساعته آماده ارائه خدمات در خصوص کارکرد تلفن همشهریان است.
 
وی ادامه داد: کد  یو اس اس دی  *2020#  و سایت http://www.tci.ir  نیز در اختیار مشتریان قرار داشته و افراد به صورت 24 ساعته  می‌توانند کارکرد خود را دریافت و نسبت به پرداخت اینترنتی آن اقدام کنند.
 
 آقائی ساده‌سازی فرآیند ارائه خدمات به مشتریان در کمترین زمان و شفاف بودن کلیه عملیات فرآیند جایگزینی  قبوض را از مزایای این خدمات دانست.
 
 وی تلفن‌های  مشغول به کار استان را بالغ بر 256 هزار،  مشترکین اینترنت پرسرعت را بیش از 57 هزار مشترک،  تعداد مشترکین تلفن ثابت مشغول بکار  در روستاها را بیش از 51 هزار و مشترکین شهری را 205 هزار  اعلام کرد.
 
آقایی خاطرنشان کرد:  ارائه خدمات فیبر نوری و توسعه بر پایه دستورالعمل‌های شرکت مخابرات ایران را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های آـینده مخابرات استان عنوان کرد.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.