حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) این شهر افزود: تحریم های آمریکا علیه ملت ایران تازگی ندارد و این روند تحریم ها از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سوی آمریکایی ها شکل گرفت ولی در ۴ دهه اخیر این تحریم ها بی اثر بوده است.

به گفته وی، زمانی که آمریکا در اوج قدرت بود نتوانست با تحریم های ظالمانه خود علیه مردم ایران راه به جایی ببرد و اکنون که در اوج ضعف و ناتوانی است دست به تحریم های جدیدی می زند که با تمامی قوانین بین المللی و انسانی در تضاد است و این نشان می دهد آمریکا به دوران ضعف خود نزدیک شده است.

وی تصریح کرد: تحریم های اخیر آمریکا علیه مقامات ایرانی و دستگاه دیپلماسی ایران در حالی از سوی آمریکا انجام می شود که استکبار جهانی خواستار مذاکره است و این بیانگر دوگانگی و ضعف دورنی آمریکاست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعهد شهرکرد با اشاره به فرارسیدن هفدهم مردادماه روز خبرنگار تصریح کرد : رسانه ها و خبرنگاران رسالت خطیری در اطلاع رسانی دارند و با نگاه ایمانی و جهادی و تعهد محوری بدور از جناح بندی باید به امر اطلاع رسانی بپردازند.

نکونام با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی و شهدای خبرنگار تاکید کرد : خبرنگاران باید صبوری  حرف حق را بگویند، و رسانه ها به دنبال بیان حقایق باشند و واقعیت ها را بیان کنند.

وی با اشاره  به ۱۲ مرداد سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک مجموعه‌ای است که خوش درخشیده است و در راستای اهداف بلند نظام گام بر می دارد.

نکونام با تسلیت شهادت امام جواد علیه السلام تاکید کرد : آن امام بزرگوار منشاء خیر و برکت در راستای اسلام ناب محمدی بود.

۲۰۹۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.