افشین حیدری  در جلسه تنظیم بازار استان افزود: باید تدابیری اندیشده شود تا خروج نهاده های دامی از استان ممنوع و با دستور قضایی انجام گیرد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با اشاره به آغاز خرید تضمینی گندم در استان همزمان با تیرماه جاری اظهار داشت: هر کیلوگرم گندم به قیمت ۱۷ هزار ریال و هر کیلو جو با قیمت ۲۰ هزار و ۵۰۰ ریال از کشاورزان خریداری می‌شود.

کیقباد قنبری تصریح کرد: سال گذشته ۳۸ هزار و ۵۰۰ تن گندم از کشاورزان استان خریداری شد که پیش بینی می شود امسال میزان بیشتری خریداری شود.

وی همچنین به ذخیره شکر در استان اشاره کرد و گفت: برای تامین ۳۲ هزار تن شکر با کارخانه های مربوطه قرارداد منعقد شده و از ابتدای امسال نیز ۲۹ هزار تن از این میزان وارد استان شده است.

قنبری خاطرنشان کرد: هم اینک یک هزار و ۲۰۰ تن شکر در انبارهای این شرکت موجود است.

 در این نشست نماینده اداره‌کل دامپزشکی با بیان اینکه همچنان خروج دام از استان با مجوز قضایی امکانپذیر است از آمادگی اکیپ‌های دامپزشکی برای نظارت بر نحوه ذبح نذورات عید قربان خبر داد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری نیز از توزیع بیش از ۳۱ هزار حلقه لاستیک در استان از تیرماه سال گذشته تاکنون خبر داد و گفت: همچنان با کمبود لاستیک مواجه هستیم.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1212898
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.