به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری، احمدرضا بهرامی با اشاره به مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم استان در سال گذشته جهت تکریم ماه مبارک رمضان افزود: حفظ حرمت روزه داران و مقابله با هنجارشکنان یکی از مصوبات این شورا بود.
وی از اجرای این طرح در سالجاری با جدیت بیشتر خبر داد وگفت: ماه مبارک رمضان امسال افرادی که به جرم روزه خواری بازداشت شوند چنانچه فاقد سابقه کیفری بوده و برای نخستین بار مرتکب این عمل شده باشند برای راهنمایی و ارشاد به کلاس های طرح امید فرستاده می شوند.
بهرامی گفت: افراد دستگیرشده که سابقه روزه خواری داشته باشند به دادسرا معرفی می شوند.
وی گفت: اداره اصناف به مراکز طبخ غذای گرم نیز ابلاغ کند که هرگونه پخت غذا و فروش مواد خوراکی باید پس از اقامه اذان مغرب انجام شود و تخلف از این امر منجر به پلمپ مرکز فروش می شود.
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری درخصوص ساماندهی مسافرانی که در ماه مبارک رمضان به استان سفر می کنند نیز گفت: در مبادی ورودی شهرهای استان مراکزی جهت راهنمایی مسافران ایجاد و اماکنی به صورت محصور در نقاط مناسب جهت اسکان مسافران تدارک دیده شود.
به گفته وی، به هیچ عنوان نباید مسافر بودن افراد بهانه ای برای تظاهر به روزه خواری و حرمت شکنی باشد و نیروی انتظامی موظف است با افرادی متخلف به طور جدی و قاطعانه برخورد کند.
7360
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.