سردار حسین اشتری روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه مشکلات و معضلات موجود و اقدامات سلبی و میدانی با سایر کارها متفاوت است، افزود: پلیس توانسته به خوبی از عهده ماموریت و وظایف خود در ایجاد نظم و امنیت در جامعه برآید.
وی خدمتگذاری در نظام اسلامی را یک توفیق الهی دانست.
سردار اشتری با اشاره به برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی افزود: برگزاری این یادواره ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت های این قشر برای جوانان و همه آحاد جامعه موثر است.
بگفته وی، 14 هزار نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس و برقراری نظم و امنیت به شهادت رسیدند.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نیز در این دیدار با قدردانی از فعالیت های نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت جامعه گفت: ناجا یک مجموعه بالنده است که امروز نظام به آن می بالد.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام افزود: ناجا مجموعه ای تلاشگر و سالم در راستای خدمت رسانی به مردم در برقراری نظم و امنیت است که مردم هراسی از آن ندارند و پلیس را در هر جایی یاور و نگهبان خود می دانند.
بگفته وی، مردم براحتی و با امید از مجموعه نیروی انتظامی طلب استمداد و کمک می کنند.
امام جمعه شهرکرد افزود: امنیت مقوله ای نیست که یک دستگاه بتواند آن را تامین کند بلکه با همیاری و همدلی همه دستگاهها و مردم در کنار یکدیگر امنیت تامین می شود.
وی اظهار داشت: هر چند عده ای با هنجارشکنی بدنیال برهم زدن امنیت هستند اما حضور فعال و موثر نیروهای ناجا قابل تقدیر است.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم است، افزود: نیروی انتظامی باید همیشه و در همه عرصه ها با توجه به اینکه در معرض هجمه هاست به فرهنگ شهادت طلبی بیش از همه دستگاه ها اهمیت داده و همیشه این فرهنگ را زنده نگه دارد.
به گزارش ایرنا، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا به منظور شرکت در سومین یادواره 143 شهید نیروی انتظامی و شهدای مدافع حرم چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.