مجیدعلیپور روز سه شنبه در آستانه چهارشنبه آخر سال در جمع خبرنگاران استان افزود: با توجه به افزایش تعداد ساختمان های بلند مرتبه در مرکز استان بخصوص در منطقه منظریه، تجهیز ایستگاه آتش نشانی مرکزی به خودروی نردبان بلند مرتبه یک اولویت است.
وی با بیان اینکه قیمت خودرو نردبان بلند مرتبه سال گذشته 47 میلیارد بود، افزود:در سال جاری با توجه به شرایط موجود اقتصادی این خودرو به 80 میلیارد ریال رسیده است.
به گفته وی، هم اکنون 2 خودرو و نردبان این سازمان برای امدادرسانی به ساختمان های تا 5 طبقه را دارند، اما امدادرسانی به ساختمان های بلندمرتبه به سختی امکان پذیر است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: براساس توافق با شهرداری در صورتی که 60 تا 70 درصد اعتبار خرید این خودرو از سوی اعتبارت ملی یا استانی تامین شود مابقی از محل بودجه شهرداری پرداخت می شود.
علیپور با اشاره به اینکه 5 ایستگاه آتش نشانی در سطح شهرکرد فعال است، افزود: یک ایستگاه آتش نشانی نیز در صورت تامین اعتبار از محل اعتبارات استانی و بودجه شهرداری در شهرکرد راه اندازی می شود.
وی از آماده باش نیروهای امدادی و اداری آتش نشانی از 15 اسفندماه تا 17 فروردین ماه سال 98 خبر داد و گفت: همزمان با چهارشنبه آخر سال نیز خودروها و اکیپ های عملیاتی این سازمان در 18 نقطه از سطح شهر مستقر می شوند.
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.