طهمورث الیاسی بختیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: از این مبلغ 140میلیارد ریال اسناد تسویه نوع اول و یکهزار و 400 میلیارد ریال اسناد تسویه نوع دوم بوده است.
وی افزود: با اختصاص این اعتبار به چهارمحال و بختیاری بخش زیادی از بدهی های بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی استان پرداخت شد.
الیاسی بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: پس از بررسی عملکرد شرکت گاز چهارمحال و بختیاری مشخص شد این شرکت برای گازرسانی به واحدهای مسکونی شهری و روستایی دستاوردهای مطلوبی داشته است.
وی یادآور شد: برا این اساس شرکت گاز چهارمحال و بختیاری تاکنون موفقق شده 110 درصد تعهدات خود در حوزه گازرسانی شهری و روستایی را محقق کند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: گازرسانی به 52 واحد صنعتی با خوراک سوخت فسیلی در دستور شرکت گاز استان قرار گرفت.
وی گفت: از این تعداد تاکنون 39 واحد گازرسانی شده و مصرف سوخت فسیلی در آن ها حذف شده است.
الیاسی بختیاری تاکید کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، بقیه واحدهای صنعتی با خوراک سوخت فسیلی در چهارمحال و بختیاری تا پایان سال گازرسانی می شود.
وی افزود: تمامی مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری برنامه سال 1398 خود را تهیه، تدوین و ارائه کنند.
به گزارش ایرنا، اختصاص 1540 میلیارد ریال اسناد تسویه به چهارمحال و بختیاری باعث پرداخت بسیاری بدهی های بخش خصوصی و دستگاه های اجرایی این استان شد.
براساس نتایج سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1395 چهارمحال و بختیاری 947 هزار و 763 نفر جمعیت دارد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.