به گزارش ایرنا، کیانوش نادری بلداجی شامگاه سه شنبه در شورای اداری شهرستان بن که با حضور اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد، تاکید کرد: این میزان تسهیلات برای اشتغالزایی مستقیم 161 نفر به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد.
وی افزود: همچنین 216 نفر برای دریافت 40 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی شهرستان بن به بانک های عامل معرفی شده اند.
نادری بلداجی تصریح کرد: پیگیری برای احداث نیروگاه خورشیدی در یانچشمه شهرستان بن با 3 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بخش خصوصی در دستورکار قرار دارد.
وی یادآور شد: در سال جاری 170 میلیارد ریال برای 156 طرح شهرستان بن اختصاص یافته است.
فرماندار شهرستان بن اظهار داشت: سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری هر چه سریعتر تکلیف روند تکمیل و بهره برداری کارخانه فرومنگنز این شهرستان را پیگیری و نتیجه به به فرمانداری اعلام کند.
وی گفت: خیران جاده ساز شهرستان بن احداث 10 کیلومتر مسیر ، بهسازی و آسفالت جاده طرح های طوبی 1 و 2 این شهرستان را با 60 میلیارد ریال اعتبار در دستور کار خود قرار داده اند.
نادری بلداجی تاکید کرد: راه اندازی نمایندگی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری که در شهرستان بن اداره ندارند باید هر چه سریعتر انجام شود.
امام جمعه بن نیز گفت: علاوه بر اقدامات صورت گرفته برای توسعه مناطق مختلف کشور، چهارمحال و بختیاری و شهرستان بن اما هنوز وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان با مشکلات جدی مواجه است.
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن میرافضلی تصریح کرد: ارتقای خدمات رسانی کمی و کیفی به مردم شهرستان بن در حوزه بهداشت و درمان ضرورت دارد.
وی افزود: کاهش قیمت های کارشناسی در اختصاص زمین برای احداث ادارات، تکمیل سریع تر سالن سقف کوتاه ورزشی بن، لزوم تسریع در بهره برداری طرح های تولیدی و برنامه ریزی برای افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی مورد توجه مسئولان استانی و شهرستانی باشد.
امام جمعه شهر وردنجان از توابع شهرستان بن نیز گفت: تکمیل میدان ورودی شهر، ارتقای درمانگاه سلامت وردنجان به مرکز شبانه روزی، نامگذاری بلوارهای اصلی به نام سرداران شهید، فعالیت داروخانه خارج از وقت اداری، تهیه طرح هادی و ساماندهی قبور 3 شهید دفن شده خارج از گلزار شهدای وردنجان بررسی و اجرایی شود.
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی تاکید کرد: صدور مجوز برداشت معدن برای سنگ شکن شهرداری، برنامه ریزی برای افزایش درآمدها و نیاز به زیرسازی و عمران شهری، احداث سد خاکی در مسیر روانآب ها، تعویض لوله ها و ترمیم مخزن آب آشامیدنی، احداث مجتمع فرهنگی و هنری، راه اندازی مجتمع دامپروری و تعیین تکلیف زمین بلاتکلیف آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در وردنجان از توابع شهرستان بن مورد توجه قرار گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهرستان بن نیز گفت: تسریع در روند تغییر کاربری مجتمع دامپروری بن، نگهدای زمین چمن، تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب، افتتاح فرهنگسرای بن، گشایش موزه مردم شناسی و تلاش برای کاهش بیکاری از مهمترین برنامه های این شورا محسوب می شود.
محسن سلیمی تصریح کرد: تجهیز شهرداری به ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در بخش آتش نشانی و جمع آوری زباله برای شهرداری مختلف چهارمحال و بختیاری از جمله وردنجان در دستور کار قرار دارد.
وی یادآور شد: همکاری دستگاه های اجرایی مختلف با همدیگر می تواند مدیریت شهری را در راستای تلاش برای ارتقای کمی و کیفی شاخص های عمومی و خصوصی در توسعه شهرها تقویت کند.
به گزارش ایرنا، در این نشست برخی مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری آخرین وضعیت خدمات رسانی در شهرستان بن را ارائه کردند.
همچنین نمایندگان شوراهای اسلامی شهری و روستایی شهرستان بن و تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان خواسته های خود را از مدیران استانی اعلام کردند.
استاندار و مسئولان اجرایی چهارمحال و بختیاری و رؤسای ادارات شهرستان بن با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدای دوران سال دفاع ادای احترام کردند.
بن در 28 کیلومتری شهرکرد واقع شده است.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.