به گزارش ایرنا، در این میزگرد سید محمد موسوی معاون دادستان دادگستری، شهرام مقدس مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری، مرجان دادایی عضو شورای شهر شهرکرد و نماینده کمیته مشورتی بانوان شورایی در شورای عالی استانها، رقیه کیانی وکیل دادگستری و حقوقدان و ابوذر اسماعیلی کارشناس حقوق شهروندی حضور داشتند.
شرکت کنندگان در این میزگرد در خصوص کلیات حقوق شهروندی، چرایی اجرای حقوق شهروندی، نقش رسانه و آگاهی بخشی، تکریم ارباب رجوع در ادارات و نهادها، حقوق شهروندی قضایی دیدگاه های کارشناسی خود را ارائه کردند.
از سوی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز چهارمحال و بختیاری میزگردهای حقوق شهروندی با محوریت حق سلامت و کیفیت زندگی، حق اداره شایسته سالاری، حق حریم خصوصی، حق برخورداری از دادخواهی عادلانه، حق اقتصاد شفاف و رقابتی، حق مسکن، حق دسترسی و مشارکت فرهنگی، حق آموزش و پژوهش، حق محیط‌ زیست سالم و توسعه پایدار و حقوق شهروندی و کودکان را به صورت ماهانه با حضور صاحب نظران، استادان دانشگاه و مسوولان برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا، مشروح میزگرد تخصصی حقوق شهروندی بزودی از سوی ایرنا مرکز شهرکرد به نشانی http://www.irna.ir/chb در دسترس عموم قرار می گیرد.
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.