احسان فروزنده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری متولد 1342 و دارای 32 سال سابقه خدمت اداری و مدرک کارشناسی ارشد است.
وی افزود: استاندار چهارمحال و بختیاری با توجه به مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد خود براساس قانون می تواند تا 35 سال خدمت اداری کند.
فروزنده تصریح کرد: متاسفانه برخی از سایت ها با خبر سازی اعلام کرده بودند که نام اقبال عباسی استاندار کنونی چهارمحال و بختیاری نیز در فهرست استانداران بازنشسته قرار دارد که این مطلب درست نیست.
به گزارش ایرنا، براساس اعلام سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی ، طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان که در جلسه مورخ 6 شهریور 1397 مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود، در جلسه 21 شهریور ماه جاری شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به اصلاحات به عمل آمده، مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی دوم مرداد 97 طرح اصلاح قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را با 194 رای موافق تصویب کردند که براساس این طرح بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی به استثنای رؤسای قوا، معاون اول رییس جمهوری، نواب رییس مجلس، اعضای شورای نگهبان، وزیران، نمایندگان مجلس و معاونان رییس جمهوری ممنوع شد.
اقبال عباسی 14 آبان 1395 از سوی هیات دولت به عنوان بیست و دومین استاندار چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.