صدور مجوز اولین اتحادیه تشکل‌های اسلامی دانشجویان ایران(تادا) اتفاقی است که برخی از سیاسیون از آن استقبال کرده و آن را به دانشجویان تبریک گفته اند.

به گزارش جماران ششمین جلسه هیئت مرکزی مشترک نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان، روز گذشته با حضور اعضا در محل وزارت علوم تشکیل شد.

 در این جلسه موضوع تقاضای تعدادی از تشکل‌های اسلامی دانشجویان در دانشگاه‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت مبنی بر تشکیل «اتحادیه تشکل‌های اسلامی دانشجویان ایران (تادا)» مورد بررسی قرار گرفت و پس از بحث و بررسی گزارشات و ابعاد موضوع و طرح نظرات اعضا، تقاضای تشکیل «اتحادیه تشکل‌های اسلامی دانشجویان ایران (تادا)» با رأی اکثریت اعضا مورد تصویب قرار گرفت.

در همین رابطه عبدالله رمضان زاده گفت: صدور مجوز اتحادیه دانشجویان تادا گامی به پیش در حرکت دانشجویی است روحانی متشکریم

 الیاس حضرتی نماینده مردم تهران نیز در توئیتر خود نوشت: صدور مجوز اولین اتحادیه تشکل‌های اسلامی دانشجویان ایران گامی است درمسیر احیای هویت دانشگاه.به شما افتخار می‌کنیم وکنارتان خواهیم ماند.

حجت نظری عضو شورای شهر پنجم تهران هم در این باره توئیت کرد: ضمن تبریک تشکیل اتحادیه تشکل‌های اسلامی دانشجویان ایران به دانشجویان همسنگرم، برای دوستانم پیروزی، آزادگی و استقلال کامل آرزو می کنم.

غلامرضا حیدری نماینده مردم تهران نیز در این خصوص نوشت: غلامرضا حیدری: صدور مجوز اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان را به همه دانشجویانی که دغدغه اسلام ،آزادی ،عدالت وتوسعه دارند تبریک میگویم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.