احمد نادری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان خاندوزی نوشت: همان موقع که لایحه بودجه ۱۴۰۱ به مجلس آمد در نطقی هشدار دادم و چند بار با خود مرحوم رئیسی و دولتمردان صحبت کردم که نکنید، زندگی اقشار محروم به هم می ریزد. اما نشنیدند و در پاییز ۱۴۰۱ شد آنچه نباید می شد.

به گزارش جماران؛ واکنش ها به سخنان اخیر احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دولت سیزدهم در مورد مخالفت با حذف ارز ترجیحی ادامه دارد{اینجا بخوانید}.

در تازه ترین واکنش، احمد نادری نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نوشته است: وزیر اقتصاد شهید رئیسی گفته حذف ارز ترجیحی اشتباه بود.

همان موقع که لایحه بودجه ۱۴۰۱ به مجلس آمد در نطقی هشدار دادم و چند بار با خود مرحوم رئیسی و دولتمردان صحبت کردم که نکنید، زندگی اقشار محروم به هم می ریزد. اما نشنیدند و  در پاییز ۱۴۰۱ شد آنچه نباید می شد.

حذف ارز ترجیحی در بودجه ۱۴۰۱ دو پیامد داشت: شورش اجتماعی پاییز و زمستان ۱۴۰۱ و ادامه نیافتن گفتمان شهید رئیسی در دولت بعد از او.

 نادری همچنین به یکی از مصاحبه های خود و صحبت هایش با رییس یکی از سازمان های اطلاعاتی در خصوص تبعات حذف ارز ترجیحی اشاره کرده است {اینجا بخوانید}.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.