عطاالله مهاجرانی نوشت: چاقوى دسته صدفى تیغه بلند برنده ولایت فقیه و یا استناد به آقا سال ها در کف اصولگرایان افراطى و یا متعادل بود. مخالف خود را به مخالفت با ولایت و آقا متهم مى کردند. پزشکیان با مهارت جراحى که تیغ در دست مى گیرد. این تیغ را از دستشان گرفت! دو گوش افراطیون پایدارى را برید و گذاشت کف دستشان! اینکه مدام مى گویند. نباید از رهبرى هزینه مى کرد. بی سابقه هزینه کرد. بایست عذرخواهى کند و … براى این أست که پزشکیان با همان تیغ کارشان را ساخت. بدون این تیغ هیچ ندارند.

به گزارش جماران؛ سید عطاالله مهاجرانی وزیر فرهنگ دولت اصلاحات نوشت:

وزیر فرهنگ سابق لبنان برایم تعریف کرد. با سعد حریرى قرار بود با آیت الله خامنه اى ملاقات کنیم. سعد حریرى گفت موضوع سلاح حزب الله را بایست مطرح کنیم. وقت ملاقات آیت الله خامنه اى سعد حریرى را در آغوش گرفت. گرم بوسید. پرسید آقاى نخست وزیر رمان گوژ پشت نتردام را خواندى؟ نخوانده بود. آیت الله خامنه اى گفت: در داستان بانوى بسیار زیبایى وجود دارد که لات هاى پاریس به او طمع کرده اند. اما آن بانو ازمیریلدا! چاقوى دسته صدفى برّایى دارد. از خودش دفاع مى کند. کسى جرئت تعرض به او را ندارد. سلاح حزب الله مثل همان چاقوى برنده براى دفاع از لبنان است! کسى جرئت تعرض به لبنان را ندارد!

و اما چاقوى دسته صدفى تیغه بلند برنده ولایت فقیه و یا استناد به آقا سال ها در کف اصولگرایان افراطى و یا متعادل بود. مخالف خود را به مخالفت با ولایت و آقا متهم مى کردند.

پزشکیان با  مهارت جراحى که تیغ در دست مى گیرد. این تیغ را از دستشان گرفت! دو گوش افراطیون پایدارى را برید و گذاشت کف دستشان! اینکه  مدام مى گویند. نباید از رهبرى هزینه مى کرد. بی سابقه هزینه کرد. بایست عذرخواهى کند و … براى این أست که پزشکیان با همان تیغ  کارشان را ساخت. بدون این تیغ هیچ ندارند. درایت و سیاست  یعنى همین! نه نکته پرانى علیه رهبرى!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
5 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.