جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات نوشت: این جبهه ضمن استقبال از تائید صلاحیت آقای دکتر مسعود پزشکیان به‌عنوان تنها نامزد باقیمانده‌ی اصلاح‌طلبان در میدان رقابت، امید دارد که ایشان صدایِ بی‌صدایان باشد و در رقابت ناعادلانه با ۵ نماینده‌ی جریان حاکم نماینده‌ای شایسته برای مردم معترض، زنان مطالبه‌گر و جریان اصلاحات باشد.

به گزارش جماران؛ جواد امام نوشت: بسیاری از شایستگان از ثبت‌نام و ورود به عرصه‌ی رقابت انتخابات ریاست جمهوری بازماندند و تعدادی نیز که موفق به ثبت‌نام شدند به‌رغم سوابق و صلاحیت‌های بسیار، بدون شفاف‌سازی ردصلاحیت شدند.

جبهه اصلاحات ایران ضمن ابراز تأسف از ردصلاحیت آقایان دکتر عباس آخوندی و اسحاق جهانگیری و سایر کاندیداها از جریان‌های مختلف سیاسی، خود را مدافع حقوق همه‌ی بازماندگان از رقابت می‌داند و به این رویه‌ی حذف‌محور معترض است.

این جبهه ضمن استقبال از تائید صلاحیت آقای دکتر مسعود پزشکیان به‌عنوان تنها نامزد باقیمانده‌ی اصلاح‌طلبان در میدان رقابت، امید دارد که ایشان صدایِ بی‌صدایان باشد و در رقابت ناعادلانه با ۵ نماینده‌ی جریان حاکم نماینده‌ای شایسته برای مردم معترض، زنان مطالبه‌گر و جریان اصلاحات باشد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.