حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی گفت: امروز دشمنان ما آمریکا و اسراییل خوشحال هستند که اسماعیل هنیه و حاج محسن دلیر را ترور کردند. ما هم ناراحتیم، ولی ببینید هدف آنها چه بود؟ اینها سخن از نیل تا فرات می زدند، امروز دور خود در زمین دیوار کشیده و در آسمان هم به فکر گنبد آهنین. اینها شعارشان اسرائیل بزرگ بود، الان شعارشان چیست؟ شعارشان آزادی اسرایشان شده است! از کجا شروع کردند و به کجا رسیدند؟

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی در سخنرانی در اجتماع اعزام ۱۵۰۰ خادم اربعین به عراق/ قم (۱۲ مرداد ۱۴۰۳)​ گفت: امروز دشمنان ما آمریکا و اسراییل خوشحال هستند که اسماعیل هنیه و حاج محسن دلیر را ترور کردند.

ما هم ناراحتیم، ولی ببینید هدف آنها چه بود؟ اینها سخن از نیل تا فرات می زدند، امروز دور خود در زمین دیوار کشیده و در آسمان هم به فکر گنبد آهنین.

اینها شعارشان اسرائیل بزرگ بود، الان شعارشان چیست؟ شعارشان آزادی اسرایشان شده است! از کجا شروع کردند و به کجا رسیدند؟

یک وقتی جهان عرب با همه امکاناتش نتوانست شش روز بیشتر جلوی اینها دوام بیاورد، به گفته یکی از متخصصان نظامی شش ساعت!

امروز به جایی رسیده اند که درمانده اند و هیچ کاری نمی توانند بکنند و به گفته کارشناس خودشان در تمام این 10 ماه شاید 20-30 درصد توان حماس را متوقف کرده اند

ببینید از کجا کردند و به کجا رسیدند و ما از کجا رسیدیم؟ غربی ها زمانی به منطقه می آمدند و مرزها را تعیین می کردند. رفتن قاجار و آمدن و رفتن رضا و محمدرضا با تصمیم اینها بود

ما ملتی بودیم که سگ شما از شاه ما ارزشمندتر تلقی می شد! امروز به جایی رسیده ایم که شما از این خوشحال هستید که توانسته اید یک ترور در این کشور انجام دهید!

ما با کاروان ایمان و عقیده پیش رفتیم و به جایی رسیدیم که امروز می گوییم اسرائیل شکست خورده بزرگ دوران است

حجم ویدیو: 26.84M | مدت زمان ویدیو: 00:04:49
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.