هجدهمین دوره بازی های آسیایی-جاکارتا ۲۰۱۸/

سیزدهمین مدال برنز ایران به زنگنه رسید/زنگنه: خداحافظی نمی کنم

ملی پوش کاراته بانوان به مدال برنز بازی های آسیایی رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اعزامی جی پلاس به اندونزی،  در ادامه رقابت‌های امروز(دوشنبه) کاراته بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، پگاه زنگنه در مبارزه رده‌بندی به مصاف "انگوین تی نگوان" از ویتنام رفت که توانست با حساب ۱۰ بر ۰ به پیروزی رسیده و مدال برنز را کسب کند.

کاراته‌کای وزن ۶۸-  کیلوگرم تیم بانوان ایران در مبارزه نخست(مرحله یک چهارم نهایی) خود به مصاف "گوزلیا گافوروا" از  قزاقستان رفت که در پایان بازی صفر بر صفر  به تساوی رسید اما حریف قزاق با قانون هانتی برنده بازی اعلام شد تا زنگنه شانس رسیدن به مرحله نیمه نهایی را از دست دهد.

اما با توجه به راهیابی حریف قزاق به فینال، زنگنه در مبارزه نخست مرحله شانس مجدد، موفق شد "دیلدور آنادوردیوا" ازبکستانی را ۳ بر صفر شکست دهد تا به دیدار رده‌بندی برسد.

زنگنه: خداحافظی نمی کنم

پگاه زنگنه به مدال برنز وزن منهای 68 کیلوگرم بانوان دست یافت و پس از رسیدن به مدال، گفت: در مسابقات امروز به هیچ حریفی نباختم و در مبارزه اول امتیازی به حریف نداده و می توانستم برنده باشم، اما داوران به حریف هانتی دادند در حالیکه من مبارزه بهتری نشان دادم.

وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: به همین دلیل در ادامه قدرتمندانه تر برابر حریفان ظاهر شدم و توانستم به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کنم و از همه کسانی که از بنده حمایت کردند و حتی نقدهای غیر منصفانه ای از من داشتند تشکر می‌کنم، چرا که همه این مسایل باعث افزایش انگیزه من در این مسابقات برای کسب مدال شد.

زنگنه در خاتمه ابراز داشت: قصد خداحافظی ندارم و کماکان در خدمت تیم ملی خواهم بود و به کار خود تا المپیک توکیو ادامه خواهم داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید