علیپور با فرزندش در تمرین پرسپولیس حاضر شد

۶ ملی‌پوش پرسپولیس به همراه یک بازیکن که مصدوم بود در تمرین امروز سرخ‌پوشان شرکت نکردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس تهران بعد از پیروزی مقابل الوصل امارات از ساعت ۱۱ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی تهران آغاز شد.

علی علیپور بازیکن این تیم پیش از شروع تمرین به همراه فرزندش در ورزشگاه حاضر شد و بعد از گرفتن مرخصی از برانکو، به اردوی تیم ملی رفت. به جز علیپور، علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری نیز به دلیل حضور در تمرین‌های ریکاوری تیم ملی با سرخ‌پوشان تمرین نکردند.

محسن مسلمان نیز غایب دیگر این تیم بود. او در ورزشگاه حاضر شد اما به دلیل کسالت با بازیکنان تمرین نکرد.

صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، سیامک نعمتی، فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی نیز جدا از سایر بازیکنان در نیم ساعت ابتدایی تمرین دور زمین دویدند و سپس از زمین خارج شدند. بقیه بازیکنان نیز ابتدا به منظور ریکاوری بعد از بازی با الوصل کارهای سبک با توپ را انجام دادند و سپس در قالب دو تیم سفید و قرمز در نیمه زمین فوتبال بازی کردند.

شایان مصلح نیز به دلیل مصدومیت به صورت انفرادی دور زمین دوید. او همچنین به سبک بسکتبالیست‌ها روی پله‌های سکوی تماشاگران با توپ تمرین کرد.

تعدادی از بانوان هوادار پرسپولیس در پشت در ورزشگاه شهید کاظمی حضور داشتند و اجازه ورود به محل تمرین را پیدا نکردند. همچنین حدود ۵۰ هوادار از نزدیک تمرین تیم مورد علاقه‌شان را نظاره  کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید