گفت وگوی جی پلاس درباره حاشیه های عجیبی از بزرگان والیبال!

نظری افشار: توهین هایی شنیدم فراتر از دعواهای خیابانی!/ سعید معروف ساده است و سوژه می شود

بازیکن تیم والیبال پیکان تهران گفت: توهین هایی که من از سوی بازیکن بانک سرمایه شنیدم واقعا در دعواهای خیابانی هم گفته نمی شود. مگر یک برد چقدر ارزش دارد که به خانواده هم توهین می کنند؟

لینک کوتاه کپی شد

بازی دوم نیمه نهایی لیگ برتر والیبال میان پیکان تهران و بانک سرمایه با درگیری و حواشی فراوانی همراه بود که باعث شد کمیته انضباطی برخی از بازیکنان را فرابخواند.

فرهاد نظری افشار بازیکن تیم پیکان تهران که در معدود حواشی دوران بازیگری خود جزء نفراتی بود که به کمیته انضباطی احضار شده است، در گفت وگو با خبرنگار جی پلاس درباره  دیدار با بانک سرمایه در نیمه نهایی لیگ، اظهار کرد: ما باید طوری کار می کردیم که در دیدار ضربدری به بانک سرمایه نمی خوردیم. در بازی نخست عملکرد بسیار ضعیفی داشتیم. در بازی دوم خوب بودیم اما فایده ای نداشت. به هر حال این تیم بازیکنان ملی پوش زیادی دارد و سرمایه گذاری زیادی هم انجام داده و حتی تیم دوم خود را هم می آورد به راحتی در میان چهارتیم قرار می گرفت.

فرهاد نظری افشار درباره بازی دوم نیمه نهایی که با حواشی همراه بود و بازیکنان در پایان بازی با یکدیگر درگیر شدند، گفت: همه ما خانواده والیبال هستیم و بارها مقابل یکدیگر بازی کردیم و گاهی شاید هم تیمی هم بودیم. بسیاری از ما در اردوهای تیم ملی در کنار هم حضور داشتیم و هنوز هم هستیم و اصلا درست نیست این اتفاق ها میان ما رخ بدهد. حواشی که در طول مسابقه رخ داد از سوی بازیکنان بانک سرمایه بود در حالی که آن ها برنده بازی بودند و فشار روانی روی ما بود.

وی مدعی شد: با تمام بی احترامی هایی که به ما صورت گرفت اما در طول مسابقه به هیچ کدام از بدرفتاری ها پاسخ ندادم. در طول این سال ها هیچ گاه به صحبت هایی که علیه من شده واکنش نشان ندادم و سعی کردم همیشه رفتار خوبی را در زمین حتی در برابر توهین ها داشته باشم. همیشه در همه دعواها هم به آرام کردن فضا کمک کردم اما صحبت هایی که آن روز شنیدم باعث شد دست و پایم بلرزد و اصلا برایم قابل تحمل نبود. واقعا می توانم بگویم شوکه شدم. شهرام محمودی و برخی دیگر از بازیکنان تلاش زیادی برای عادی کردن شرایط انجام دادند اما فایده نداشت؛ واقعا بدترین روز والیبالی من بود.

او ادامه داد: امیدوارم در جلسه کمیته انضباطی هم افرادی که فحش دادند کار خود را قبول کنند و زیر آن نزنند. در بازی به معروف و مصطفی وند توهین شد. واقعا توهینی که به خانواده معروف شد باعث شد من نتوانم جلوی خودم را بگیرم. این بازیکنان در تیم ملی کنار هم هستند و من سوالم این است که بعدا مثلا چگونه می خواهد کنار معروف باشند و چشم در چشم شوند؟ آن چه که من شنیدم در دعواهای خیابانی هم گفته نمی شود! بردن در یک بازی مگر چقدر اهمیت دارد که حاضر هستند به خانواده دوستشان توهین کنند؟ سعید واقعا بازیکن ساده ای است و وقتی عصبانی می شود کنترلش را از دست می دهد و به همین خاطر بازیکنان حریف هم تلاش می کنند او را عصبانی کنند تا ما ببازیم!

او هم چنین درباره شرایط تیم پیکان در فصل جاری لیگ برتر والیبال گفت: از همان اول فصل ما کمی با مشکل رو به رو شدیم و نقص هایی داشتیم. تیم جوانی داشتیم و همین باعث شد در مسابقه های سخت و پراسترس به مشکل بخوریم. بازیکنان جوانی هم وارد تیم شده بودند که برای هماهنگی زمان زیادی را از دست دادیم.

نظری افشار درباره جدایی پیمان اکبری از سرمربیگری پیکان گفت: همه می دانستند که رفتن سرمربی هیچ مشکلی را حل نمی کند و شاید می توان بگویم شرایط بدتر هم شد. در طول بازی ها بازیکنان خوب کار نکردند اما خب همه از چشم سرمربی دیدند.

خبرنگار جی پلاس تلاش کرد تا گفت و گوهایی را با مباشری یا فرهاد قائمی - بازیکنان تیم بانک سرمایه که به کمیته انضباطی دعوت شده اند نیز بگیرد اما تا این لحظه و  پیش از انتشار این مصاحبه، هیچ کدام از آنها حاضر به گفت و گو نشده و شاید این کار را به پس از جلسه کمیته انضباطی موکول کرده اند.

دیدگاه تان را بنویسید