نتایج دیدارهای روز اول از هفته نوزدهم لیگ برتر

شکست تراکتورسازی مقابل نفت تهران/ گل‌محمدی در آستانه برکناری+ جدول رده بندی

روز اول از هفته نوزدهم لیگ برتر با برگزاری سه دیدار به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در یکی از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ، تراکتورسازی به مصاف نفت تهران رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و پس از کسب این نتیجه یحیی گل محمدی، سرمربی این تیم در آستانه برکناری قرار گرفت.

شکست سنگین تراکتورسازی مقابل نفت تهران

تیم‌های فوتبال نفت نوین تهران و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۵ امروز(پنج‌شنبه) در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع تراکتور به پایان رسید.

نیمه اول را تراکتورسازی بهتر شروع کرد و تا دقایق پایانی نیز مالک توپ و میدان بود، سپس نفت چند موقعیت بدست آورد اما در نیمه اول، بازی بدون گل به اتمام رسید.

تراکتورسازان نیمه دوم را هم بهتر شروع کردند و تا دقایق پایانی سرتر از نفت بودند. در این میان نفتی‌ها چشم به ضد حمله و شروع مجددها بسته بودند.

شاگردان افاضلی در این کار موفق بودند و در دقیقه ۷۹ و در حالی که بازیکنان تراکتورسازی برای اعتراض به پنالتی گرفته نشده جا مانده بودند، عیسی آل‌کثیر روی ضد حمله گل اول تیمش را به ثمر رساند. این بازیکن در دقیقه ۸۸ نیز گل دوم نفت را به ثمر رساند.

نفت با افاضلی اولین پیروزی خود را به دست آورد و به رده سیزدهم جدول صعود کرد. تراکتورسازی هم برای سومین هفته پیاپی از رسیدن به پیروزی بازماند تا بیشتر از هر زمانی گل‌محمدی به درهای خروجی باشگاه و برکناری نزدیک شود.

پیروزی استقلال خوزستان مقابل پدیده در اهواز

در هفته نوزدهم رقابت های لیگ‌برتر فوتبال ایران، استقلال خوزستان در ورزشگاه غدیر شهر اهواز از ساعت ۱۵ میزبان پدیده مشهد بود و در پایان با یک گل حریفش را شکست داد.

میزبان در دقیقه ۴۲ دروازه پدیده را توسط وحید نامداری گشود تا شاگردان ویسی بتوانند از بحران انتهای جدول جدا شوند.

استقلال خوزستان با این نتیجه۱۷ امتیازی شد و موقتا در جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفت. پدیده همان ۲۲ امتیاز در جایگاه دهم جدول باقی ماند.

توقف شاگردان علی کریمی مقابل پیکان

در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال پیکان از ساعت ١۵ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان سپیدرود رشت بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

این هشتمین بازی پی در پی بود که پیکان نتوانست در آن به پیروزی برسد.

این دیدار در حضور حدود ٢٠٠ تماشاگر برگزار شد که نیمی از آنها هواداران تیم میهمان بودند.

03

 

دیدگاه تان را بنویسید