گل محمدی: چند بازیکن جدید را به باشگاه معرفی کردم/ کارمان را با قدرت انجام می‌دهیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: با توجه به بررسی‌هایی که کردیم برای پست‌هایی که نیاز داشتیم 5-6 گزینه داخلی و خارجی را به باشگاه معرفی کردم و پیگیری‌های لازم را در این مورد از سوی باشگاه انجام می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، یحیی گل‌محمدی در مورد وضعیت تراکتورسازی، گفت: چند بازیکن جدید را به باشگاه معرفی کردم و باشگاه‌ پیگیری‌های لازم را برای جذب آنها انجام خواهد داد.

وی در مورد حضورش در کلاس حرفه‌ای مربیگری، تصریح کرد: شنبه تمرین ریکاوری داشتیم سپس راهی تهران شدم. دیروز کلاس پیشرفته مربیگری بود و تمرین با حضور مجتبی حسینی و سایر اعضای کادرفنی برگزار شد.  از مدرس کلاس اجازه گرفتم و امروز به تبریز آمدم تا در تمرین حضور پیدا کنم. امروز در تمرین بودم و کار را دنبال کردم. امشب دوباره راهی تهران می‌شوم تا صبح فردا در کلاس مربیگری حضور پیدا کنم. عصر هم در آخرین تمرین تیم قبل از رویارویی با نفت تهران حضور پیدا خواهم کرد. 

سرمربی تراکتورسازی در ادامه یادآور شد: با تلاش‌های زیادی که انجام شد در نیم فصل چند بازیکن جذب کردیم. بررسی‌های لازم را انجام دادیم و در برخی پست‌ها که نیاز داشتیم گزینه‌هایی را ارزیابی کردیم 5-6 گزینه داخلی و خارجی را به باشگاه معرفی کردم و با مذاکراتی که باشگاه انجام می‌دهد گزینه‌های مدنظر از بین این بازیکنان جذب خواهد شد. کارمان را با قدرت انجام می‌دهیم و امور تیم را پیش می‌بریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید