دبیر فدراسیون هندبال: مسائل اقتصادی کشور، روی لیگ‌مان هم تاثیرگذاشته است

دبیر فدراسیون هندبال گفت: پیشنهاد عراقی‌ها به برخورداری، سنگربان تیم ملی نگران‌کننده نیست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمدرضا رجبی در مورد به تعویق افتادن اردوی تیم ملی هندبال گفت: قرار بود بروت ماچک به ایران بیاید تا اردوهای تیم ملی از اواخر هفته گذشته آغاز شود اما تصمیم گرفتیم زمان اردوها را یک هفته به تعویق بیندازیم. به این ترتیب سفر ماچک به ایران هم با کمی تاخیر انجام خواهد شد. 

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی جدید اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جهان از روز پنجشنبه 30 آذر ماه آغاز می‌شود. به این ترتیب ملی‌پوشان فرصت دارند تا بعد از مسابقات لیگ مدتی استراحت کرده و سپس با آمادگی کامل به اردوی تیم ملی بیایند. 

دبیر فدراسیون هندبال در مورد دستیاران ماچک در تیم ملی،‌گفت: کادر فنی تیم ملی تغییری نخواهد کرد و این یعنی علیرضا حبیبی همچنان به عنوان مربی در کنار ماچک و تیم ملی خواهد بود. از اولین باری که ماچک به ایران آمد حبیبی در کنارش بود و فکر می‌کنم حضور مجدد این دو نفر در کنار هم می‌تواند به سود تیم ملی باشد. 

رجبی با اشاره به حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از هندبال گفت: دیگر زمان آن گذشته که بخواهیم گلایه کنیم و بگوییم چه کسی به ما کمک کرده و چه کسی در حال سنگ‌اندازی است. ما کار را شروع کردیم و دیگر توجهی به مسائل حاشیه‌ای نداریم. امیدوارم حمایت‌ها هر روز بیشتر شود تا ما بتوانیم بهتر برنامه‌های خود را اجرا کنیم.

وی در مورد سطح کیفی مسابقات لیگ برتر، خاطرنشان کرد: کشورمان در سال‌های اخیر درگیر برخی مسائل اقتصادی بوده است که این موضوع روی لیگ هندبال هم تاثیر گذاشته است. بسیاری از باشگاه‌ها تحت فشار هستند اما با این وجود در لیگ برتر هندبال شاهد مسابقات خوب و نزدیکی هستیم و تلاش می‌کنیم هر هفته بهتر شویم. در مجموع فکر می‌کنم با داشته‌های کنونی لیگ هندبال شرایط خوبی دارد. 

دبیر فدراسیون هندبال در مورد پیشنهاد عراقی‌ها به سعید برخورداری برای دریافت پاسپورت عراقی، تصریح کرد: این موضوع بیشتر به مباحث مالی مربوط می‌شود که ما آن را برای بازیکنان تامین نمی‌کنیم بلکه این کار در باشگاه‌ها صورت می‌گیرد. باشگاه‌های خوب و قدرتمندی در لیگ هندبال حضور دارند و فکر می‌کنم درباره سعید برخورداری جای نگرانی وجود نداشته باشد. قطعا ما هم کمک می‌کنیم تا این مسائل حل شود و بازیکنان دغدغه‌ای بابت حضور در تیم‌های داخلی و ملی نداشته باشند. 

رجبی با اشاره به عدم پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: ما به شدت به دنبال گرفتن پخش مسابقات هستیم اما مشکلاتی در سالن‌های محل برگزاری مسابقات وجود دارد که باید برطرف شود. این مشکلات بیشتر مربوط به مسائل زیرساختی است که پس از برطرف کردن آنها مذاکرات خود را با مسئولان صدا و سیما از سر خواهیم گرفت. 

 

دیدگاه تان را بنویسید