درخشش 2 بانوی والیبالیست ایرانی در لیگ مالدیو + عکس

دو بازیکن والیبال بانوان ایران که برای حضور در یک تورنمنت 10 روزه در مالدیو حضور دارند در تیم خود نمایش قابل قبولی داشتند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، «مائده برهانی» پشت‌خط‌ زن و «زینب گیوه» دریافت‌کننده تیم ملی والیبال بانوان ایران مدتی قبل به دعوت یک تیم مالدیوی راهی این کشور شدند تا در تورنمنتی چند روزه شرکت کنند.

این دو بازیکن ایرانی تا کنون در سه مسابقه در ترکیب ثابت تیم «فریند کلاب» به میدان رفتند که در یک مسابقه زینب گیوه و در مسابقه دیگر مائده برهانی به عنوان امتیاز آورترین بازیکنان میدان انتخاب شدند.

این تیم در بازی نخست خود مقابل تیمی به میدان رفت که از دو بازیکن قدرتمند هندی بهره‌مند بود. در این مسابقه یاران ِ برهانی و گیوه موفق شدند 3 بر 2 این تیم را شکست دهند. در بازی دوم تیمی مقابل فریند کلاب به میدان رفت که دو بازیکن از کشورهای رومانی و استونی در ترکیبش داشت.این مسابقه نیز با برتری 3 بر یک تیم فریند به پایان رسید. در بازی سوم و نبرد با تیمی که نسبت به دو حریف قبلی ضعیف‌تر بود به برتری رسیدند.

تیم فریند کلاب در ادامه مسابقات امروز به مصاف تیمی خواهد رفت که بازیکنان قزاقستانی را به خدمت گرفته است. مرحله بعد مسابقات نیز در چارچوب پلی‌آف و فینال برگزار خواهد شد.

گفتنی است مائده برهانی و زینب گیوه فصل گذشته در لیگ کشور بلغارستان و تیم «شومن کلاب» به میدان رفته بودند.

11

دیدگاه تان را بنویسید