مربیان لیگ برتری پس از پایان روز اول از هفته پنجم چه گفتند؟

مهلت 48 ساعته منصوریان از خبرنگاران/ گل محمدی: تراکتور به عشق هوادارانش برد

سرمربیان لیگ برتر در نشست خبری خود حاضر شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرمربیان لیگ برتر به جز منصوریان و نظر محمدی در نشست خبری خود حاضر شدند.

استقلال صفر - پدیده 2

منصوریان در نشست خبری حاضر نشد

علیرضا منصوریان پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پدیده حاضر نشد با خبرنگاران صحبت کند و گفت:‌ 48 ساعت دیگر پاسخگوی شما خواهم بود.

پس از این اتفاق مأموران جلوی خبرنگاران را گرفتند تا منصوریان راحت سوار ماشین شود.

مهاجری: برای منصوریان ناراحتم!

رضا مهاجری پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر استقلال گفت: جا دارد یک خسته نباشید به تیمم بگویم. با توجه به فرصت کم بین این بازی و بازی قبلی، خوشبختانه بازیکنان توانستند اعتبار ما را حفظ کنند. بردن استقلال در تهران کار ساده ای نبود ولی بازیکنانم فعل خواستن را صرف کردند.

او افزود: خوشحالم که بازی را بردیم و گلی هم نخوردیم. امیدوارم این پیروزی اعتماد به نفس ما را بالا ببرد. من آدم بی جنبه ای نیستم ولی متاسفانه در شهر ما مطالبی علیه ما مطرح بود و می‌گفتند ما بازیکنان خوبی نگرفته‌ایم. ولی امیدوارم این روند را ادامه دهیم.

سرمربی پدیده در پاسخ به این سوال که آیا منصوریان در آخر بازی حرف خاصی به او زد، گفت: اتفاق خاصی نیفتاد. زحمات مربیان دیدن نمی‌شود ولی با یک شکست همه کارهای مربی از بین می‌رود. برد همه‌اش مال مربیان نیست ولی باخت همه‌اش را می‌اندازند گردن مربی. احساس منصوریان را درک می‌کردم. استقلالی‌ها پارسال هم این شرایط را تجربه کردند و پرسپولیس هم دو سال قبل اینگونه بود. با ۵ بازی نمی‌شود سرنوشت یک تیم را به صعود و سقوط گره زد. من به منصوریان خسته نباشید می‌گویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش برای سه امتیاز وارد زمین شد، گفت: ما همیشه دنبال زیبایی فوتبال هستیم. شاید یک امتیاز هم ما را به لحاظ روانی حمایت کند ولی ما را اقناع نمی‌کرد. می‌شد هفته قبل هم با بازی تدافعی نتیجه را حفظ کنیم. ما باید اجازه دهیم تماشاگران از فوتبال لذت ببرند. ما برده‌ایم و تفکرمان از ابتدا فوتبال زیبا بود. ما باید بیشتر تلاش کنیم. ۴ امتیاز مفت را تا الان از دست داده‌ایم.

مهاجری در پاسخ به این سوال که چرا چهره اش خوشحالی خاصی را نشان نمی دهد و آیا بخاطر منصوریان ناراحت است، عنوان کرد: من بی‌تفاوت نیستم. منصوریان هم همکار من است. این اتفاق می‌تواند برای ما هم بیفتد و پارسال هم رخ داد ولی مدیران پشت من ایستادند. منصوریان را مدیران استقلال حتما می‌شناختند که با او تمدید کردند. با ۴-۵ هفته نمی‌شود چیزی گفت. شما هفته ۱۵ جدول را نگاه کنید و جابه‌جایی‌ها را ببینید. من از برد تیمم خوشحالم ولی دوست دارم بازیکنانم باور کنند که می توانند. ما چهار گل به سپاهان هم زدیم ولی باید این روند را استمرار دهیم.

سپاهان صفر - سپیدرود رشت صفر

کرانچار: شاید در گلزنی موفق نبودیم اما به لحاظ فنی هیچ افتی نداشتیم

 زلاتکو کرانچار پس از بازی تیمش مقابل سپیدرود رشت گفت: بازی را به خوبی آغاز کرده و با انرژی وارد مسابقه شدیم. امروز با بازی سازی توانستیم توپ را به محوطه ۱۸ قدم حریف رسانده و موقعیت ایجاد کنیم اما وقتی نتوانیم محصول موقعیت ایجاد شده را درو کنیم، یعنی نتوانسته‌ایم کاری انجام دهیم و دو امتیاز را به راحتی از دست دادیم.

او ادامه داد: می‌دانستیم سپیدرود می‌خواست بازی آرامی را ارائه کند. نیمه اول آنها را دست کم نگرفته و در جستجوی موقعیت بودیم. در نیمه دوم سعی کردیم حملات را بیشتر کرده و با سانتر می‌خواستیم فشار را افزایش دهیم.امروز ۸۰ درصد بازی دست سپاهان بود. بازیکنانی که داریم باید گرایششان را طوری تنظیم کند که توپ‌هایشان به گل تبدیل شود.

سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه امروز ۶ امتیاز بازی خانگی را از دست دادیم، افزود:‌ نباید اسمی از بحران آورد چون بحران زمانی ایجاد می شود که بر بازی مسلط نباشیم اما ما در بازی‌ها، همه چیز را در دست داشتیم اما در نحوه برخورد با بازی درست عمل نکردیم. تعداد زیادی از بازیکنان عوض شدند و این نوسانات طبیعی است تا به تعادل برسیم.

کرانچار همچنین خاطرنشان کرد: رسول نویدکیا موقعیت‌های راحتی را از دست داد اما امیدواریم او را با تیم تطبیق پیدا کند تا بتواند پاس های مناسبی دهد. امروز هواداران جو خوبی ایجاد کردند و بارها به بازیکنان می‌گویم شما مدیون آنها هستید. اما عشق به تیم یک طرفه نیست و شما بازیکنان هم باید آن ها را دوست داشته باشید. بازیکنان نباید با مدل بازی خود، هواداران را تحریک کنند. این تحریک باعث فحاشی می شود که ناراحت کننده است. اما جاده عشق به تیم یک طرفه نیست و هواداران باید بدانند شاید در گلزنی موفق نبودیم اما به لحاظ فنی هیچ افتی نداشتیم.

او همچنین درباره استفاده از مروان حسین گفت: اولین بازی بود که از مروان حسین استفاده کردیم اما او بد تغذیه شد و نتوانست عملکرد مناسبی داشته باشد. اگر موقعیت های ۱۰۰ درصدی که محمدی و انصاری داشتند، مروان حسین داشت، بهتر می‌توانست استفاده کند.

 نظر محمدی در نشست خبری حاضر نشد

 سرمربی سپیدرود رشت همچون نشست خبری قبل از بازی، در نشست بعد از مسابقه نیز حاضر نشد تا اعتراض خبرنگاران را در پی داشته باشد.

سایپا صفر - تراکتورسازی 2

گل محمدی: تراکتور به عشق هوادارانش برد

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: نیمه اول بازی متعادل بود و دو تیم دنبال شناخت از هم بودند. موقعیت زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نشد. مهمترین نکته برای ما این بود که تمرکز دفاعی داشته باشیم و نقاط قوت آنها را از کار بیندازیم. آنها تیم خوبی داشتند که با تمرکز دفاعی ما توانستیم آنها را از کار بیندازیم.

او ادامه داد: با متوقف شدن بازی موقعیتی ایجاد شد که بازیکنان ما به این جهت بروند که از موقعیت‌هایشان استفاده کنند. تماشاگران ما خیلی در این برد تاثیر گذار بودند. بودن تیم ما فقط یک علت دارد که هوادارانمان هستند. بازیکنانمان به عشق هواداران کار می‌کنند. از بازیکنانمان تشکر می‌کنم که با جان و دل کار کردند. آنها با تمامی مشکلات خوب کار کردند و مشکلات را شکست دادند.

سرمربی تراکتورسازی درباره روند مثبتی که تیمش پیدا کرده گفت: ما در بازی های قبلی عملکرد خوبی به نمایش گذاشتیم ولی نتیجه نمی‌گرفتیم. کیفیتی که بازیکنان ما نشان دادند بیشتر از ۶ امتیاز بود اما با توجه به مشکلاتی که ما داشتیم این مقدار امتیاز هم یک اتفاق معمولی است.

او درباره وقفه ای که در بازی رخ داد و برنامه تیمش در تعطیلات لیگ افزود: این اتفاق ممکن است در هر ورزشگاهی ایجاد شود. قبل از توقف، بازی متعادل دنبال می‌شد ولی پس از آن ما سوار بازی شدیم. یکسری اولویت ها وجود دارد که تیم ملی ماست و ما به جام جهانی می خواهیم برویم. امیدوارم از این تعطیلات استفاده کنند. در ابتدای کار مشکلاتی برای تیم ها ایجاد می شود و در ادامه بازیکنان به شرایط جسمی خوب می‌رسند که باعث می‌شود کیفیت بهتری را نشان دهند.

علی دایی: نباید در این دیدار شکست میخوردیم

علی دایی در نشست خبری پس از این بازی گفت: ما نباید در این دیدار شکست میخوردیم. شما اگر نیمه نخست را نگاه کنید تراکتورسازی موقعیت نداشت. متاسفانه پس از اینکه برق رفت و وقفه ایجاد شد، تراکتورسازی از وقفه استفاده کرد. در دیداری که کمترین حق ما برد بود باختیم. به تراکتورسازی تبریک می‌گویم. ما توپ‌هایمان به گل نرفت و آنها با استفاده از اشتباهات ما گل زدند.

او در پاسخ به این سوال که آیا تراکتورسازی را دست کم گرفتند، گفت: متاسفانه در تمرین این موضوع را گوشزد کردم. می‌دانستیم بازی سختی است ولی متاسفانه در این دیدار باختیم.

سرمربی سایپا درباره وقفه ای که در دیدار رخ داد بیان کرد: وقفه باعث شد که بازیکنان ما نتوانند روند قبلی را ادامه دهند. پس از وقفه تراکتورسازی کاری نکرد و از اشتباهات ما استفاده کرد.

دایی درباره افت قلی زاده در این دیدار گفت: قلی زاده زحمت خودش را کشید ولی از بازی خوبش خیلی فاصله داشت. مطمئنم که به روزهای خوبش برمی‌گردد. امیدوارم بتوانیم درصد این افت را کم کنیم.

سرمربی سایپا درباره تعطیلات لیگ اظهار کرد: سعی می‌کنیم ضعف‌هایمان را برطرف کنیم و تمریناتی انجام دهیم که کار گروهی‌مان بهتر شود.

ذوب آهن 2 - صنعت نفت آبادان 2

قلعه نویی:  90 دقیقه به داور و بازیکنانم فحاشی کردند

امیر قلعه نویی بعد از تساوی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در شرایطی که با دو گل از این تیم پیش بود اظهار کرد: فکر می کنم یکی از بازی‌های خوب لیگ بود. با وجود شرجی بودن هوا، کیفیت بازی تحت تاثیر قرار نگرفت. بازی گل‌های زیادی داشت و موقعیت‌های زیادی از دست رفت. هر چقدر زمین قشنگ بود، بیرون زمین الفاظی به کار رفت که در شان و شخصیت ما و شما نبود. کسی ناموسش را از سر راه نیاورده است. من متاسفم هستم. درست نیست نود دقیقه به داور، بازیکن و ما فحش ناموس بدهند. این کارها درست نیست.

او ادامه داد: اصلا من خودم این نوع فوتبال را دوست ندارم. گفتم که بازی خوب بود و هم ما و هم آن ها می توانستند برنده شوند.

سرمربی ذوب آهن درباره داوری گفت:  نظری درباره داوری نداریم. داوری خیلی خوب بود.

سرمربی ذوب آهن گفت: ما به گل هم رسیدیم. عکس العمل خوب دروازه بان آن ها باعث شد به گل سوم نرسیم. روی اشتباه بچگانه مدافع مان گل دوم را خوردیم. بازیکنان ما در این شرایط آب و هوایی وقتی جلو باشند، باید بازی را ببرند. آن ها هم می توانستند ببرند. حیف شد این بازی برنده نداشت. بازی خیلی زیبا بود. اما بیرون زمین بسیار بد بود.

او درباره کیفیت صنعت نفت آّبادان گفت: صنعت نفت تیم خوبی است. این تیم برزیل است.

کمالوند: شرمنده ام که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم

فراز کمالوند بعد از فرار تیمش از شکست مقابل ذوب آهن گفت: دست تک تک مردم را می‌بوسم که نود دقیقه تیم خود را تشویق کردند. شرمنده هستم که نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم. بعد از پنالتی دادن سخت بود به بازی برگردیم. خوشحالم در این شب‌ها شرمنده مردم نشدیم. اگر شیمبا پنالتی را گل کرده بود سه امتیاز را می‌گرفتیم. ما در این سه بازی مقابل تیم‌هایی موفق شدیم که ۹ گل به ما زدند.

او ادمه داد: به عیسی زاده هم گفتم اگر جو هواداری ما عوض نشود، شاید آخرین باری باشد که در اینجا هستم. من ناراحت هستم. بازی وسط هفته است و کسی هم پول ندارد به ورزشگاه بیاید. من خواسته بودم بازی بدون بلیت فروشی شود. اگر از بازی بعد در استادیوم را باز نکنند، خودم پول تماشاچی بازی را می دهم. بار سنگینی روی دوش من است. تیم تا هفته های پایانی لیگ گذشته در حال سقوط بود. شرایط باشگاه باید تغییر کند. من با عیسی زاده و هیات مدیره صحبت می کنم. مشکلات زیادی وجود دارد که حل نشود، نمی توانم کار کنم. دو ماه است که اینجا هستم و نمی دانم چه کاری باید کنم. تدارکات نداریم، فیزیوتراپ نداریم. باغبان خوب باید بگیرید. در آبادان خسته شدم. من باید کارهای فنی کنم. صبح به صبح کار من غلتک زدن زمین شده است. دو بازیکن خانه ندارند. کرار 45 روز است که خانواده خود را ندیده است. در تاریخ صنعت نفت سابقه نداشته یک مربی از هفته اول تشویق شود. مردم به من محبت دارند و من باید زحمات آن ها را جبران کنم. دیگر خسته شدم.

او درباره عملکرد داور در این دیدار گفت: من تهدید به محروم شدن کردم که جریمه هم شدیم. بیشتر از این هم درباره داوری صحبت نمی کنم. مردم همه چیز را می بینند. در بازی های گذشته هم درباره داوری صحبت نکردم. باشگاه باید از مجاری قانونی اقدام کند.

کمالوند اظهار کرد: به هر صورت یک سری حرف ها در دل من است که نمی دانم به زبان بیاورم یا نه. فشار عظیمی به من آوردند. بحث حامد لک و سوشا مکانی را دار مقطعی رسانه ای بود. به محض اینکه سالاری گل می خورد، می گویند دروازه بان بیاورید. بازیکن باید به شرایط بازی برسد. من از این حمایت و از این صمیمیتی که مردم دارند، خوشحالم. آن ها در این دو ماه یک انتقاد کوچک از من نکردند. من باید پاسخ این اعتماد را بدهم. اگر فشار برداشته نشود، نمی توانم کار کنم. روزی 5 ،6 قرص می خورم. هر کسی یک توانی دارد شش کیلو کاهش وزن داشتم. نمی توانم همه کارها را انجام دهم. به هر صورت فشار روی من زیاد است. من از عیسی زاده گلایه من هستم که بلیط فروشی را حل نکرد. گفتم چون وسط هفته است بلیط فروشی نباشد. من عیسی زاده را قبول دارم اما اگر فشار روی من زیاد یاشد، کار را به فرد دیگری می سپارم.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید