مهاجری: محمد قاضی قهر نکرده فقط برای مدتی تمرین حضور نداشت

سرمربی تیم پدیده مشهد می‌گوید تیمش نسبت به فصل گذشته شرایط بهتری دارد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد پیش از دیدار تیمش برابر پیکان گفت: خوشحالم که این توفیق نصیب ما شد تا در لیگ هفدهم حضور داشته باشیم. امیدوارم بتوانیم انتظارات را برآورده کنیم. بعد از پایان لیگ قبلی صحبت کردیم و قرار شد در این تیم بمانم. بر اساس نقاط ضعفمان، بازیکنانی را جذب کردیم و امیدوارم امسال تیم بهتری باشیم و دیگر برای یازدهم یا دوازدهم بازی نکنیم بلکه در جمع یک سوم بالایی جدول باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش دنبال کسب سهمیه است یا نه، گفت: اکثر تیم‌ها به دنبال این مساله در ابتدای فصل هستند. اگر بتوانیم تمرکز و دقت لازم را داشته باشیم، فکر می‌کنم این پتانسیل را داریم که جایگاه خوبی در لیگ داشته باشیم.

سرمربی پدیده درباره مشکلات مالی تیمش، اظهار کرد: مشکلات مثل سال گذشته نیست ولی این را هم نمی‌توانم کتمان کنم که فوتبال ما درگیر این مساله است. هیات مدیره و مدیرعامل ما تلاش می‌کند که بازیکنان تمرکزشان روی کارهای تیمی باشد. خدا را شکر در این زمینه خوب عمل کرده‌ایم و کمی از مطالبات گذشته را داشته‌ایم و قرار است پول جدیدی هم به تیم داده شود.

او درباره مطالب مطرح شده درباره ورزشگاه امام رضا، گفت: در این زمینه یک بلاتکلیفی هست. ما می‌خواهیم از شرایط میزبانی استفاده کنیم. دو ورزشگاه داریم، یکی امام رضا و دیگری ثامن. قطعا ورزشگاه امام رضا با مجوزهایی ساخته شده و هزینه‌هایی در این زمینه شده است. ما دوست داریم مقابل سپاهان در آنجا بازی کنیم.

مهاجری درباره تیم پیکان، بیان کرد: من قبل از توجه به تیم، به تفکرات پشت این تیم توجه می‌کنم. آنها به لحاظ مدیریتی و کادر فنی خیلی قوی هستند. به هرحال بازیکنان همیشه می‌آیند و می‌روند. ما باید تلاش کنیم که روی تفکرات مجید جلالی غلبه کنیم.

وی درپاسخ به این سوال که آیا صحت دارد قاضی با تیمش ثبت نکرده است، گفت: او با ما تمرین می‌کند و فردا هم بازی می‌کند. متاسفانه به دروغ نوشته‌اند که او قهر کرده و مدتی تمرین نکرده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید