سرمربیان تیم دوچرخه سواری معرفی می شوند

سرپرست جدید تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان از تشکیل اردوهای تیم ملی و معرفی سرمربیان بخش استقامت و سرعت خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محسن سلگی در خصوص بخشی از برنامه هایش در راس مدیریت تیم های ملی دوچرخه سواری گفت: در حال بررسی هستیم و قرار است سرمربیان تیم ملی را ظرف چند روز آینده با تصمیم کمیته فنی مشخص و اعلام کنیم. سرمربیان تیم ملی که مشخص شود اردوهای رسمی ما برای حضور در بازیهای داخل سالن ترکمنستان نیز مشخص خواهد شد.

وی افزود: یک سرمربی استقامت و یک سرمربی برای بخش سرعت انتخاب می شود و آنها با اختیار تام خود و نظارت کامل می توانند مربیان بخش های مختلف جوانان و بزرگسالان زنان و مردان را انتخاب کنند و تمرینات لازم را در اردوها پیاده کنند.

سرپرست تیم های ملی دوچرخه سواری در مورد اینکه آیا این سرمربیان ایرانی هستند یا گزینه های خارجی نیز مد نظر فدراسیون می باشد یا نه نیز گفت: مربیان ما فعلا ایرانی هستند چون فاصله کمی تا بازیهای داخل سالن آسیا داریم و با توجه به این زمان بندی گزینه های ما مربی ایرانی است. در حال حاضر با چند نفر مذاکره کرده ایم و برنامه های آنها را خواسته ایم و قرار است در کمیته فنی این برنامه ها بررسی شود که به محض مشخص شدن این مسئله در کمیته فنی برنامه های آنها نهایی شده و برنامه اردوها اعلام می شود.

وی با بیان اینکه بحث مربیان و برنامه های تیم ملی تنها به جاده و پیست ختم نمی شود خاطرنشان کرد: ما از رئیس کمیته تریال خواسته ایم که برنامه اردوهای خود را به ما ارائه دهد چرا که می خواهیم هم تیم خوبی داشته باشیم هم میزبان خوبی برای مسابقات قهرمانی تریال آسیا باشیم.

سلگی در مورد سفر تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان ایران به رقابتهای قهرمانی آسیا نیز گفت: در بخش کوهستان اردوها در بهشهر دنبال شد و این تیم یکشنبه شب راهی این رقابتها می شود. در این مدت رئیس فدراسیون هم بازدیدی از این اردو داشت. در مجموع شرایط رکابزنان خوب است و امیدواریم که نتایج خوبی در رقابتهای قهرمانی آسیا بگیرند.

وی که یکی از مربیان جوان رشته دوچرخه سواری است گفت: امیدوارم در فدراسیون دوچرخه سواری مثمر ثمر باشم . از تمامی کسانی که صاحب نظر هستند می خواهیم  نظرات خود را به ما ارائه دهند در فدراسیون به روی همه باز بوده و به دیده منت نظرات آنها را قبول می کنیم.

مدیر جدید تیم های ملی دوچرخه سواری ادامه داد: جا دارد از زحمات آقای چایچی تشکر کنیم در ظرف چهار سالی که ایشان مسئولیت تیم های ملی را برعهده داشتند مدالها و جایزه های زیادی داشتیم.

وی در پایان در خصوص اینکه یکی از گلایه های ایشان این بوده که فدراسیون در کار مدیریتی تیم ملی خواسته های غیر معمولی خواسته و درخواست چشم پوشی ازبرخی مسائل را از وی داشته است آیا این موضوع برای شما هم صادق است یا خیر هم گفت: به نظر این مسائل خواسته های غیر معمول نبوده است. ما باید بحث مربیگری و مدیریت تیم ملی را تفکیک کنیم و در بحث مربیگری اختیار به مربی استقامت یا سرعت بدهیم و تنها کارهای نظارتی کنیم. اشتباه است که من سلگی به عنوان مدیر تیم های ملی هم مربیگری کنم و هم نظر بدهم یا اینکه بخواهم از رکابزنان تست بگیرم و در کار مربیان دخالت کنم. 

 

دیدگاه تان را بنویسید