عدم حضور دانشور در مسابقات قهرمانی دوچرخه سواری پیست جهان

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری سرعت ایران اعلام کرد محمد دانشور به مسابقات قهرمانی جهان اعزام نمی‌شود و برای رویدادهای دیگر مانند بازی‌های داخل سالن آماده خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، محمد دانشور با قهرمانی در ماده یک کیلومتر تایم‌ تریل آسیا موفق شده بود که سهمیه مسابقات قهرمانی جهان را در این ماده بگیرد اما اکنون قرار نیست این رکابزن به مسابقات قهرمانی جهان که سوم اردیبهشت در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود، شرکت کند.

محمد ابوحیدری سرمربی تیم ملی دوچرخه‌سواری سرعت ایران در این مورد گفت: دانشور به قهرمانی جهان اعزام نمی‌شود به این دلیل که ماده یک کیلومتر تایم تریل در بازی‌های آسیایی و المپیک قرار ندارد و ما هم رویدادهای مهم دیگری مانند بازی‌های داخل سالن آسیا و قهرمانی آسیا همچنین کاپ‌های آسیایی را پیش‌رو داریم. اکنون نیز دانشور مشغول آماده‌سازی عمومی است و اگر می‌خواستیم برنامه تمرینی او را برای قهرمانی جهان تغییر دهیم برای رویدادهای مهم دیگر کم می‌آورد.

او ادامه داد: اگر دانشور در ماده‌هایی مانند کایرین و 200 متر که در المپیک و بازی‌های آسیایی حضور دارد سهمیه گرفته بود صددرصد اعزام می‌شد اما برای یک کیلومتر تایم تایل صلاح نیست که برود. هدف ما این است که در بازی‌های داخل سالن نتیجه خوبی بگیرد و همچنین برنامه‌ای که داریم این است که سهمیه ماده‌های 200 متر و کایرین قهرمانی جهان را بگیریم.

ابوحیدری در مورد آغاز اردوی تیم ملی نیز گفت: من برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه کردم و طبق برنامه‌ای که دادم خواستم اردو از اردیبهشت آغاز شود. همچنین احتمال دارد اوایل خرداد با تیم ب یا با آمادگی پایین در کاپ آسیایی شرکت کنیم تا بتوانیم امتیاز حضور در کاپ‌های جهانی را بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید