سرپرست تیمهای ملی کشتی پیشکسوتان مشخص شد

با حکم رسول خادم، حسین ثابت کار به عنوان سرپرست تیم های ملی کشتی پیشکسوتان انتخاب شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با حکم رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، حسین ثابت کار بعنوان سرپرست تیم های ملی کشتی  پیشکسوتان منصوب شد.

ثابت‌کار پیش از این رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون کشتی نیز بوده است.

همچنین مسئولان فدراسیون کشتی با حضور در منزل پرویز عرب دبیر سابق فدراسیون، با وی دیدار کردند.

پرویز سیروس پور رئیس اسبق فدراسیون کشتی، ابراهیم جوادی رئیس کمیته پیشکسوتان و قهرمان جهان و المپیک، رضا لایق دبیر فدراسیون و حسین ثابتکار سرپرست تیم های ملی پیشکسوتان، با حضور در منزل پرویز عرب از وی دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا پرویز سیروس پور شرح حالی از حضور مهندس پرویز عرب در کشتی را بازگو کرد و اظهار داشت: این کشتی گیر تحصیلکرده سال ها در خدمت کشتی بوده چه به عنوان دبیر و چه به عنوان پیشکسوت زحمات بسیاری برای ورزش اول کشور کشیده است.

در ادامه پرویز عرب با بیان خاطراتی از دوران حضورش در کشتی تصریح کرد: به کشتی عشق میورزیدم اما نگاهم به تحصیل و دانشگاه هم بود و همزمان با ورزش تحصیل را نیز ادامه دادم و از سیروس پور به خاطر توجهی که به من داشت قدردانی می کنم.

ابراهیم جوادی نیز اظهار داشت: مهندس پرویز عرب باعث افتخار کشتی بوده و هست و اگر به دنبال تحصیلات عالیه نمی رفت حتما در کشتی صاحب مدال جهانی می شد.

رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی نیز در سخنانی خاطرنشان کرد: برای احترام به جایگاه پیشکسوتان و افتخارآفرینان در منزل آن ها حضور پیدا می کنیم و همین که شما عزیزان ما را می پذیرید باعث خوشحالی و افتخار است.

در ادامه نیز با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای از سوی فدراسیون کشتی، از پرویز عرب پیشکسوت گرانقدر کشتی تجلیل بعمل آمد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید