ادامه صدر نشینی بانک سرمایه با برتری برابر سایپا

بانک سرمایه با برد برابر سایپا صدرنشینی خود را تثبیت کرد. متین ورامین هم در آمل برابر کاله به برتری رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه در خانه والیبال میزبان سایپا بود که در پایان سه بر صفر حریف را از پیش رو برداشت و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت نمود.
در ست اول بانک سرمایه بسیار قدرتمند ظاهر شد و از همان ابتدا اختلاف امتیازی ایجاد کرد. بازی ۸ بر ۳ به سود شاگردان مصطفی کارخانه پیش می رفت. در ادامه فاصله بیشتر و نتیجه ۱۶ بر ۸ شد. در پایان بانک سرمایه ۲۵ بر ۱۸ ست را از آن خود کرد.
در ست دوم هم بانک سرمایه مسلط تر بازی کرد و ۸ بر ۵ از سایپا پیشی گرفت. در ادامه شاگردان مصطفی کارخانه با عملکرد بهتر در دفاع روی تور و سرویس ۱۶ بر ۸ از حریف جلو افتادند. در پایان میزبان ۲۵ بر ۱۴ ست را از آن خود کرد و بازی در مجموع دو بر صفر شد. در ست سوم شاگردان مسعود آرمات ام چنان در خط حمله ضعیف ظاهر شدند و ۸ بر ۳ عقب افتادند. در ادامه سایپا تواننست فاصله را کم کند و بازی ۱۰ بر ۸ شد و در پایان بانک سرمایه علاوه بر برد ۲۵ بر ۱۸ در این ست بازی را نیز سه بر صفر از پیروز شد.
بانک سرمایه با این برد ۵۳ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.
 

تیم پیکان تهران در نخستین بازی از ساعت ۱۵ در خانه والیبال میزبان عمران ساری بود. تیم ساری در این بازی چند بازیکن اصلی خود را با تصمیم سرمربی خود  به تهران نیاورده بود. در نهایت شاگردان پیمان اکبری موفق شدند در سه سه متوالی میهمان خود را از پیش رو بردارند و مجموع امتیازات خود را به عدد ۵۲ برسانند. ست های این بازی با نتایج ۲۷-۲۵، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۱۱ به پایان رسید.


در دیگر بازی مهم هفته که از ساعت ۱۶ در شهر آمل آغاز شد، متین ورامین توانست میزبان خود کاله را سه بر دو شکست دهد تا یک قدم دیگر به پلی آف نزدیک تر شود. ست های این بازی با نتایج ۲۴-۲۶، ۲۱-۲۵، ۲۸-۲۶، ۲۵-۱۸ و ۱۵-۹ به سود متین تمام شد تا شاگردان بهروز عطایی با ۲۹ امتیاز،  برای صعود به مرحله بعد با مشکل مواجه شوند.


در بازی مهم دیگر خاتم اردکان در خانه خود تیم ته جدولی شهرداری اراک را سه بر صفر مغلوب کرد. خاتم با این پیروزی با ۹ برد و ۲۹ امتیاز امید بسیاری برای صعود به پلی آف دارد.


در تبریز شهرداری این شهر به مصاف پارسه بحران زده رفته است. این بازی از ساعت ۱۶ آغاز شد و هم اکنون با نتیجه دو بر یک به سود پارسه تهران در حال جریان است.


نکته جالب هفته بیست و یکم برگزاری پنج بازی بود. تیم هاوش گنبد که در این هفته میهمان شهرداری ارومیه بود امروز خود را به این شهر نرساندند و بازی برگزار نشد.
در هفته پایانی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه در حساس‌ترین بازی پیکان به مصاف بانک سرمایه می‌رود و متین ورامین میزبان خاتم اردکان خواهد بود.


نتایج کامل هفته بیست و یکم:


پیکان تهران ۳ - عمران ساری صفر   (۲۷-۲۵، ۲۵-۲۳، ۲۵-۱۱)
خاتم اردکان ۳- شهرداری اراک صفر (۲۵-۱۷، ۲۶-۲۴، ۲۵-۲۳)
کاله آمل ۱ - متین ورامین ۳           (۲۴-۲۶، ۲۱-۲۵، ۲۸-۲۶، ۹-۱۵)
بانک سرمایه تهران ۳ - سایپا تهران صفر (۲۵-۱۸، ۲۵-۱۴، ۲۵_ ۱۸
شهرداری ارومیه - هاوش گنبد( به تعویق افتاد)

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید