بررسی روانشناختی عملکرد کاروان ایران در المپیک پاریس

عملکرد ورزشکاران ایران در المپیک پاریس از دیدگاه روانشناختی بررسی خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ آکادمی ملی المپیک در تاریخ چهارشنبه 9 آبان 1403 و با حضور المپین‌ها و سخنرانان برجسته داخلی و خارجی، اقدام به برگزاری پنجمین همایش خدمات روان‌شناختی ویژه ورزشکاران حرفه‌ای کرده است.

با توجه به نقش روان‌شناسی در ارتقاء عملکرد ورزشکاران به ویژه ورزشکاران اعزامی به رویدادهای بزرگ ورزشی، آکادمی ملی المپیک همچون سنوات گذشته و در راستای بهبود تعاملات و تبادل دانش و تجربیات در زمینه روان‌شناسی ورزشی اقدام به برگزاری همایش خدمات روان‌شناختی ویژه ورزشکاران حرفه‌ای (با تأکید بر عملکرد کاروان ورزشی ایران در بازی‌های المپیک 2024) نموده است.

بررسی روان‌شناختی عملکرد رشته‌های با سابقه کسب مدال در المپیک 2024، بررسی روان‌شناختی عملکرد رشته‌های امید مدال در المپیک 2024، کارکرد روانی رسانه و عملکرد ورزشکاران و بررسی روان‌شناختی عملکرد کاروان اعزامی به پارالمپیک 2024 عناوین چهار پنل اصلی این همایش را تشکیل می‌دهند.

گفتنی است ناهید کیانی "المپین تکواندو" مینو مداح "مربی تکواندو"، هانیه رستمیان و شرمینه چهل‌امیرانی "المپین‌های تیراندازی"، علی پاکدامن "المپین شمشیربازی" و مهسا جاور "المپین رشته قایقرانی" به همراه تعداد دیگری از ورزشکاران و مربیان حاضر در بازی‌های المپیک 2024 پاریس (از اعضای پنل‌های تخصصی ذکر شده) در همایش مذکور حضور خواهند داشت تا از تجربیات خود در بزرگترین رویداد ورزشی بین‌المللی توضیحاتی را ارائه کنند.

همچنین از دیگر اعضای پنل‌های چهارگانه این همایش می‌توان به روان‌شناسان ورزشی فعال در تیم‌های ملی (به ویژه رشته‌های اعزامی به پاریس 2024) و نخبگان عرصه رسانه‌های جمعی اشاره کرد

 

دیدگاه تان را بنویسید