جماران

خیبر خرم آباد 3-1 استقلال؛ روزهای سیاه تمامی ندارد+ ویدیوی گل ها

استقلال در اولین بازی خود با موسیمانه مقابل خیبر به میدان رفت و با نتیجه سنگین به میزبان خود باخت.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ تیم فوتبال استقلال بعد از هفته ها حاشیه و شکست در نهمین هفته از لیگ برتر در خرم آباد میهمان خیبر تازه وارد بود و با نتیجه 3 بر 1 باخت.

در دو بازی گذشته این تیم در لیگ که با سرمربی گری موقت بختیاری زاده همراه شد آبی پوشان یک برد و یک پیروزی را ثبت کردند و در لیگ نخبگان آسیا نیز به النصر عربستان باختند. دیدار مقابل خیبر اولین بازی آبی ها با سرمربی گری پیتسو موسیمانه بود که آن هم با شکست به پایان رسید.

در آن سو هم خیبر خرم آباد نیز با سرمربی جدید خود یعنی سعید دقیقی مقابل استقلال به میدان رفت.

خیبر خرم آباد: تونی باتیستا، حسین ابرقویی، کوین بولی، احسان حسینی، سینا خادم‌پور، فرید امیری، علیرضا دغاغله، مهران احمدی، مهرداد قنبری، فراز امامعلی و عارف رستمی.

استقلال: سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رامین رضاییان، زبیر نیک‌نفس، میلاد زکی‌پور، علیرضا کوشکی، دیدیه اندونگ، آرمان رمضانی، جلال‌الدین ماشاریپوف و محمدحسین اسلامی.

 دقیقه یک: خیبر بازی را هجومی آغاز کرد و در یک رفت و برگشت، توپ در پشت محوطه جریمه به سینا خادمپور رسید که شوت بغل پای این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 6: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر احسان حسینی مدافع پیش تاخته خیبر همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت. دقیقه 9: پس از یک رفت و برگشت، توپ در محوطه جریمه به عارف رستمی رسید که ضربه بغل پای او را حسینی راهی کرنر کرد. دقیقه 10: مهرداد قنبری: پس از اینکه خیبر صاحب ضربه کرنر شد، ارسال مستقیم قنبری وارد دروازه شد تا میزبان از آبی ها پیش بیفتد. دقیقه 16: ارسال کاشته ماشاریپوف با ضربه سر کم جان رمضانی همراه شد که باتیستا به راحتی توپ را مهار کرد. دقیقه 23: ضربه سر بولی در دهانه دروازه را حسینی با واکنشی تماشایی به بیرون فرستاد که البته آفساید بازیکن خیبر اعلام شد. دقیقه 26: پاس در عرض دیدنی مرادمند به سمت راست نصیب رامین شد و او توپ را به اسلامی سپرد. این بازیکن نیز یک و دوی رضاییان را جواب داد که ضربه این بازیکن را باتیسیتا مهار کرد. دقیقه 27: شوت راه دور قنبری را حسینی در دو مرحله از آن خود کرد. دقیقه 31: شوت راه دوری اندونگ را باتیستا با واکنشی به موقع راهی کرنر کرد.  دقیقه 56: رامین رضاییان: ارسال گائل کاکوتا به روی دروازه با عبور از تمامی بازیکنان، در تیر دوم به رامین رضاییان رسید که این بازیکن با ضربه سر موفق شد دروازه میزبان را باز کند. دقیقه 59: مسعود محبی: پس از ارسال یک کرنر به روی دروازه استقلال، در محوطه جریمه، پاس فراز امامعلی به مسعود محبی رسید و ضربه این بازیکن به گل دوم خیبر تبدیل شد.  دقیقه 66: روی اشتباه باتیستا توپ مقابل دروازه خالی به بازیکنان استقلال رسید که آبی ها قدر این پاس خوب را ندانستند و فرصت از دست رفت. دقیقه 77: شوت گائل کاکوتا از پشت محوطه جریمه به تور کنار دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. دقیقه 79: پاس دیدنی خادمپور به سفیدچقایی رسید و این بازیکن با یک حرکت دیدنی، مرادمند را از سر راه برداشت و ضربه این بازیکن را حسینی گرفت. دقیقه 87: یک ارسال به روی دروازه با ضربه زمانی همراه شد که باتیستا توپ را مهار کرد. دقیقه 90+4: محسن سفیدچغایی: روی یک ارسال بلند به زمین استقلال و اشتباه عجیب مرادمند توپ به سفیدچغایی رسید و این بازیکن با یک ضربه دروازه حسینی را باز کرد.

گل اول خیبر به استقلال توسط مهرداد قنبری 10

گل اول استقلال به خیبر توسط رامین رضاییان دقیقه 56

گل دوم خیبر به استقلال توسط مسعود محبی در دقیقه 59

گل سوم خیبر به استقلال توسط سفید چغایی دقیقه 4+90

 

استقلال تهران

پیتسو موسیمانه

استقلال تهران خیبر خرم آباد استقلال خیبر خرم آباد

هفته نهم

جمعه 4 آبان 1403

ذوب‌آهن 0-2 گل‌گهر سیرجان

نساجی مازندران 0-0 استقلال خوزستان

هوادار 0-1 چادرملوی اردکان

مس رفسنجان 1-1 ملوان انزلی

شنبه 5 آبان 1403

خیبر خرم‌آباد - استقلال ساعت 17

پرسپولیس - شمس‌آذر قزوین ساعت 19:15

یکشنبه 6 آبان 1403

تراکتور - آلومینیوم اراک ساعت 17

فولاد خوزستان - سپاهان ساعت 18:30

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید