فلیک: این الکلاسیکوی واقعی است!

سرمربی بارسلونا بازی با رئال مادرید را یک جنگ واقعی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ هانسی فلیک که تیم تحت هدایتش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته یازدهم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید خواهند رفت، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما به هنگام تصاحب توپ یا بدون توپ بودن کیفیت بالایی داریم. بزرگ‌ترین نقطه قوت ما زمانی است که به صورت تیمی بازی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: ما در آلمان دِرکلاسیکر (نبرد سنتی بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند) داریم، اما این یک کلاسیکوی واقعی است. اینکه از من تمجید می‌شود، جالب است اما می‌دانم که حرفه من به چه صورت است. حرفه مربیگری نتیجه‌گیری است و وقتی تیم‌تان نتیجه نگیرد، اوضاع خوب پیش نخواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا همچنین درباره ستاره جوان تیمش اظهار داشت: دیدن عملکرد لامین یامال در بازی مقابل بایرن مونیخ رضایت‌بخش بود، اما این مهم است که او جنبه دفاعی‌اش را هم تقویت کند. یامال مقابل بایرن در کارهای دفاعی عالی کار کرد و به خوبی آلفونسو دیویس را تحت فشار قرار داد. او باید با همین روند به کارش ادامه دهد.

وی افزود: هنوز تصمیم نگرفته‌ام که آیا در بازی فردا از فرمین در ترکیب اصلی استفاده کنم یا خیر، اما او در برد مقابل بایرن مونیخ نقش بسزایی ایفا کرد. ما از فرمین بسیار راضی هستیم.  

بارسلونای صدرنشین از ساعت 22:30 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به دیدار رئال مادریدی می‌رود که در حال حاضر با 24 امتیاز و سه امتیاز کمتر نسب به کاتالان‌ها در رتبه دوم جدول رده‌بندی لالیگا ایستاده است.

دیدگاه تان را بنویسید