در گفت وگو با جماران؛

ادموند اختر: گرفتاری و مرگ برای هوادار است؛ پول برای بازیکنان!/ سرمربی موقت یعنی تو هیچ کاره ای

پیشکسوت استقلال اعتقاد دارد برای بازیکن نتایج مهم نیست و دود تمام نتایج ضعیف و حواشی فقط به چشم هوادار می‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

ادموند اختر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی جماران، در خصوص نتایج استقلال در لیگ نخبگان و همچنین شرایط این تیم گفت: اگر بخواهیم مقایسه کنیم استقلال در این ۷_۸ هفته اخیر بهترین بازی خود را مقابل النصر انجام داد و حتی می‌توانست برنده هم باشد.تمام تیم‌های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا تسلیم هستیم و هیچ شانسی برای پیروز شدن نداریم؛ شاید بتوانیم جزو هشت تیم برتر باشیم اما هیچ شانسی برای قهرمانی یا نایب قهرمانی نداریم.

او افزود: رقبای ما از امکانات گرفته تا نفرات متخصص غنی هستند اما استقلال در این سه سال چند بار از نظر مدیریتی تغییر داشته؟ وقتی مدیر نمی‌داند شش ماه بعد در باشگاه حضور دارد یا نه بازیکن هماهنگ جذب نمی‌کند و اکنون هم که استقلال بازیکن خارجی دارد هیچ کدام با سیستم بازی این تیم هماهنگ نیستند. تمام تیم‌های دنیا کمیته فنی دارند؛ این کمیته قابل اعتماد مدیریت هستند و این طور نیست که سرمربی هر شخصی را که دلش بخواهد وارد تیم کند اما این اتفاق در ایران افتاده است؛ سرمربی تیم تدارکات، آبدارچی، کمک مربی، ماساژور، نگهبان کمپ و .....   انتخاب می‌کند و  به مدیریت باشگاه احترام نمی‌گذارد به همین دلیل این وضعیت فوتبال ما است.

اختر در ادامه گفت: مشکلات استقلال وقتی آغاز شد که سرمربی تیم و مدیرعامل زمان جذب بازیکن با یکدیگر زاویه پیدا کردند و تنها شانسی که  مدیریت داشت این بود که جواب سرمربی را نمی‌داد وگرنه شرایط مانند این فصل می‌شد. آیا می‌دانید حسینی به چه دلیل محروم شد و برای چه برگشت؟ چه اتفاقی در این چهار روز افتاد؟ این به ناتوانی مدیر عامل برمی‌گردد که یک مشاور ندارد. من حق را به مدیریت می‌دهم؛ درست یا غلط بازیکن اجازه ندارد در مورد مدیریت صحبت کند اما مدیر عامل می‌تواند عکس‌العمل نشان ندهد تا بازیکن بازی کند و بعد از آن جریمه مالی شود؛ بازیکن ایرانی را هم فقط جریمه مالی می‌تواند نگه دارد.

پیشکسوت استقلال در پایان صحبت‌های خود با اشاره به وضعیت سرمربی این تیم گفت: به دلیل همین که می‌گویند سرمربی موقت این اتفاقات می‌افتد. موقت یعنی کاره‌ای نیستی و تو را آوردیم که فقط تمرین بدهی؛ بازیکنان قبولت ندارند و احترام هم نمی‌گذارند ما هم به دنبال کارهای خودمان هستیم سرمربی جدید بیاوریم. همین الان هم نمی‌دانیم سرمربی‌استقلال را با چه واسطه‌ای آورده‌اند. در تمام این مشکلات فقط هوادار ضربه می‌خورد، رامین رضائیان ۶۰ میلیارد گرفته یکی دیگر ۴۰ میلیارد گرفته؛ مگر برای بازیکن نتایج مهم است؟ دود فقط به چشم هوادار می‌رود. اصلا برای بازیکنان مهم نیست مقابل النصر شکست خورده‌اند و اگر هم می‌بردند امروز می‌آمدند پاداششان را بگیرند. سرما و گرما، گرفتاری، سکته کردن و فوت برای تماشاگر است اما بازیکن می‌گوید تا پولم را نگیرم بازی نمی‌کنم. هواداران همه چیز را می‌دانند و اینجا مدیریت آتو داد دست بازیکنان که مدیر عامل کاره‌ای نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید