ستاره برزیلی رئال الکلاسیکو را از دست داد

بازیکن برزیلی رئال مادرید به دلیل مصدومیت در الکلاسیکو غایب خواهد بود.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ نشریه آ اس اسپانیا مدعی شده است که مصدومیت شب گذشته (سه‌شنبه) رودریگو گوئس وینگر برزیلی تیم فوتبال رئال مادرید در بازی خانگی این تیم برابر بوروسیا دورتموند در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، او را از بازی شنبه هفته آینده کهکشانی‌ها مقابل بارسلونا باز خواهد داشت.

رودریگو در شبی که رئال مادرید باخت 2 بر صفر نیمه نخست مقابل میهمان آلمانی را با برتری 5 بر 2 عوض کرد، در دقیقه 85 جای خود را به اورلین شوامنی داد. او اگرچه طراوت و درخشش فصل گذشته را نداشته اما هنوز هم جزو مهره‌های کلیدی تیم کارلو آنچلوتی است و در بازی مقابل دورتموند هم با حفظ توپش نقشی بسزا در ثبت سومین گل رئال توسط واسکز داشت، البته در همان پروسه او از ناحیه ران دچار درد شدیدی شد که چهره‌ای هنگام شرکت در جشن پس از گل واسکز هم این موضوع را تأیید می‌کرد.

طبق اعلام نشریه آ اس، رودریگو فردا تحت معاینات تکمیلی و تصویربرداری قرار می‌گیرد اما در هر صورت او بازی شنبه هفته پیش روی تیمش برابر بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل را از دست خواهد داد. کارلو آنچلوتی نیز در نشست خبری پس از بازی تأیید کرده بود که رودریگو دچار مصدومیت عضلانی شده است.

غیبت احتمال رودریگو در ال‌کلاسیکو مسلماً گزینه‌های آنچلوتی برای ال‌کلاسیکو را محدود خواهد کرد به خصوص که براهیم دیاس نیز از میادین به دور است.

دیدگاه تان را بنویسید