جماران

بوی خداحافظی زودهنگام سرمربی جدید استقلال می آید؟!

معارفه سرمربی استقلال در شرایطی عجیب از سوی این باشگاه صورت گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

ورزشی جماران؛ در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، استقلال با نتیجه ۳ بر ۰ مقابل ذوب آهن شکست خورد. بلافاصله بعد از بازی، رسانه‌ها از سرمربی جدید استقلال رونمایی کردند؛ آن هم با تصویری از لحظه امضای قرارداد! این در حالی بود که رسانه رسمی باشگاه هنوز خبری مبنی بر انتخاب سرمربی منتشر نکرده بود.

در ادامه نیز ضعف رسانه‌ای آبی‌ها ادامه داشت تا جایی که رسانه این باشگاه تنها به یک رزومه ساده و معرفی اکتفا کرد در حالی که مصاحبه و اولین صحبت‌های پیتسو موسیمانه نیز از سایر رسانه‌ها منتشر شد.

پست رونمایی سرمربی جدید آبی ها تقریبا به صورت عجله ای از سوی باشگاه اعلام شد چرا که آن ها در معرفی موسیمانه از رسانه ها جا ماندند!

از سوی دیگر مدیران استقلال اعلام کرده‌اند قرارداد این سرمربی یک‌ساله است؛ یعنی او که حالا در هفته هشتم سکان هدایت آبی‌ها را در دست گرفته، تا حوالی هفته هشتم فصل بعدی لیگ برتر سرمربی استقلال است و بعد از آن تکلیف‌اش مشخص نیست!

موضوعی که می‌تواند بار دیگر جزو باگ‌های استقلال باشد که طی سال‌های اخیر بارها رخ داده و هر بار به گونه در موضوع سرمربی یا بازیکن آن‌ها را گرفتار کرده است.

شاید هم این قرارداد به این علت یک ساله منعقد شده که مسئولان باشگاه می دانند در ادامه فصل قرار است شخص دیگری جانشین او شود!

 

دیدگاه تان را بنویسید